1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
By Fast Simon





Overview
Add a great instant search and eCommerce search results filters to your site. Help your users easily find Products, Blog Articles, Images or any other content. See what they are looking using reports and get SEO insights in the Business Dashboard.
Additional product media

Official Wix marketplace summary
Review activity, rating distribution, stored replies, publication state, and App Market Index review-pattern signals.
Calculated as of
Reviews in selected period
0 −1 (−100%) vs previous 30 days0 Reviews in the selected 30 days and 1 in the previous 30 days.
Visualize Review volume and rating mix over time, plus Review-pattern activity.
Ratings describe currently preserved Reviews grouped by their original Review dates. Unpublished activity uses surviving Wix-supplied unpublication dates. Switch to Table for exact numbers.
| Month | Reviews | Rating | Suspicious | Unpublished | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 5 stars | 4 stars | 3 stars | 2 stars | 1 star | Suspicious | Very | Extremely | Unpublished | |||
| Nov 2013 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2013 | 14 | 11 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2014 | 5 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2014 | 4 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2014 | 9 | 7 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2014 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2014 | 8 | 5 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2014 | 5 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2014 | 7 | 1 | 2 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2014 | 13 | 11 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2014 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2014 | 4 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2014 | 4 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2014 | 13 | 8 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2015 | 10 | 6 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Feb 2015 | 6 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2015 | 7 | 1 | 1 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Apr 2015 | 9 | 4 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| May 2015 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2015 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2015 | 7 | 6 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2015 | 8 | 2 | 0 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Sep 2015 | 7 | 1 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2015 | 9 | 4 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Nov 2015 | 8 | 5 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 6 |
| Dec 2015 | 8 | 5 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 |
| Jan 2016 | 8 | 5 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Feb 2016 | 9 | 4 | 1 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| Mar 2016 | 5 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2016 | 6 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2016 | 9 | 5 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Jun 2016 | 7 | 4 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2016 | 8 | 5 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2016 | 5 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2016 | 8 | 4 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Oct 2016 | 14 | 8 | 0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2016 | 26 | 9 | 2 | 0 | 4 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Dec 2016 | 8 | 4 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 57 |
| Jan 2017 | 12 | 6 | 1 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Feb 2017 | 6 | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2017 | 12 | 10 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Apr 2017 | 8 | 5 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2017 | 9 | 4 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Jun 2017 | 13 | 6 | 1 | 1 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 |
| Jul 2017 | 11 | 3 | 1 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 |
| Aug 2017 | 8 | 4 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| Sep 2017 | 13 | 5 | 1 | 2 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| Oct 2017 | 10 | 2 | 0 | 1 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Nov 2017 | 7 | 2 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2017 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2018 | 12 | 5 | 3 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 |
| Feb 2018 | 10 | 4 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2018 | 21 | 10 | 3 | 2 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2018 | 9 | 5 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2018 | 12 | 10 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2018 | 8 | 3 | 1 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2018 | 7 | 3 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2018 | 7 | 1 | 1 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 |
| Sep 2018 | 8 | 4 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 27 |
| Oct 2018 | 6 | 1 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2018 | 4 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2018 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
| Jan 2019 | 10 | 5 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2019 | 23 | 6 | 2 | 1 | 2 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 20 |
| Mar 2019 | 11 | 3 | 1 | 1 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2019 | 11 | 2 | 0 | 0 | 1 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
| May 2019 | 13 | 7 | 0 | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 |
| Jun 2019 | 12 | 2 | 1 | 2 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2019 | 10 | 3 | 3 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2019 | 6 | 4 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2019 | 7 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2019 | 6 | 4 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2019 | 12 | 6 | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2019 | 8 | 0 | 2 | 1 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2020 | 7 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2020 | 8 | 0 | 1 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2020 | 8 | 1 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Apr 2020 | 18 | 0 | 1 | 0 | 0 | 17 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2020 | 10 | 2 | 0 | 1 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2020 | 11 | 1 | 2 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 |
| Jul 2020 | 6 | 1 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2020 | 9 | 2 | 0 | 0 | 1 | 6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 |
| Sep 2020 | 6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2020 | 6 | 1 | 1 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2020 | 5 | 1 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Dec 2020 | 4 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2021 | 4 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Feb 2021 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2021 | 5 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Apr 2021 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2021 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2021 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2021 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2021 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2021 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2021 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 13 |
| Nov 2021 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2021 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2022 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2022 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2022 | 3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2022 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 |
| Oct 2022 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2022 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2022 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2023 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2023 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2024 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2024 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2024 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2024 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2024 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Jul 2025 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2025 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2026 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2026 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2026 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2026 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
App Market Index archive
These are preserved App Market Index Review rows. They are separate from the current official Wix marketplace summary shown above, and publication labels describe the state currently stored by App Market Index. About this archive
These Reviews were previously observed by App Market Index and Wix later supplied an unpublished state for them.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I reached out to let Search know that I had paid to have the logo removed and that the results were pulling up non-related items to the search. I supplied the additional info they requested with screenshots as soon as I heard from them. This was 2 weeks ago and no one has reached out and there has been no resolution. Keep your money, the logo is still there after you pay.
According to our support the logo was removed after the caching expired - please don't hesitate contacting us if you need anything at support@fastsimon.com
5 reviews across 5 apps 1 unpublished
Same issue as the other user
User error on the negative reviews- Great app, works as expected
Cost us a lot of money
Easy to use, excellent customer service
You search OTHER SITES in your wix page. LOL!
6 reviews across 6 apps 1 unpublished
WIX apps are getting worse
Kinda not what I was expecting...
You have to buy it. :/
It stoped.
Super SUPER limited!
This is a total scam and not working very poorly. Unless I guess, you will decide to use the paid version. Don't waste your time with this - it will NOT find correctly anything on your site and WIX - shame to WIX to let this App be available on their platform!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
hola necesito coordinar un reembolso pague año completo pero la app no funciona
Happy to hear your feedback to see how we can fix it for you - share the details via support@instantsearchplus.com
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Doesn't work well with ecwid app. Kept picking up random keywords from my terms of service as search suggestions and not my actual products.
ECWid is not supported ;-(
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
It used to work really well but has now completely stopped working to the point that I had to remove it from my website due to an influx of customer complaints
Hi Please reach out to support@fastsimon.com so we can assist you.
3 reviews across 3 apps 1 unpublished
Not much use now
Complete rubbish
We are junior high students you think we can afford this?????????
our free plan provides up to 30 searches a month with weekly sync of the content
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
This search bar has slowed down my site majorly. I am using the free version and couldn't figure out what was slowing down my sites loading time until now. I was going to upgrade hoping that would increase the loading time but I do not see anywhere that this would change anything. I might just have to delete it completely or move to another page where loading time is not as essential.
Hi, Could you please reach out to our support team at support@instantsearchplus.com with your site's URL and description of the issue? What you're describing is for sure not expected behavior and we'd like to get to the bottom of this, together, if you may. Thank you! The Site Search team.
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
good so far
Niente di particolare
Hi Please reach out to support@fastsimon.com so we can assist you.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
How is it possible, as premium user to not have access to a decent research bar. I should have go with godaddy...
Hi, Sorry about the bad experience. have you tried reaching our support at - support@instantsearchplus.com? try to specify what didn't work so we can properly address and fix Thanks
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
sorry for the bad experience. can you plz specify what didn't work on your end? you can address our support at support@instantsearchplus.com
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Die Artikel werden auf der Seite nicht gefunden
Hi, Sorry about the bad experience. have you tried reaching our support at - support@instantsearchplus.com? try to specify what didn't work so we can properly address and fix Thanks
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
:(
sorry for the bad experience. can you plz specify what didn't work on your end? are you using our free version. if so, notice that the sync happened once a week. you can address our support at support@instantsearchplus.com for additional questions are requests
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I had a bad experience since the comments I read are not very good to say, but they are not the only ones that have that problem, I also had it and as a tester of every application I order that they fix it because otherwise you will see a complaint and you will have to eliminate it . Firm, The community of testers.
sorry for the bad experience. can you plz specify what didn't work on your end? you can address our support at support@instantsearchplus.com for additional questions are requests
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Não é grátis
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
adquiri o plano top, inventaram nova categoria de plano e diminuiram recurso do meu plano atual contratado. não recomendo pratica abusiva
Once you install Site Search+ to your site, you start with the free plan, which is limited to 30 searches per month. Meaning people can search inside your site up to 30 times, overall, monthly. Once the limit of 30 searches is exceeded, the search box becomes hidden from your site, and in the site editor it's displayed in red. I hope this could resolve your concern. Please contact us at support@instantsearchplus.com if you feel there was a faulty behavior of the app.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I WASTED my time on wix, i tried making a nice shop to sell my products, invested a lot of time and now everytime i open an app like this one i see that in order for it to work properly you have to pay a shit ton of money, otherwise the Wix logo is gonna pop up everywhere. Just go to shopify, they dont run an app monopoly scheme. Your AMBITION is gonna cost you your business Wix team. What a joke.
Sounds like a general complain about the Wix platform - apologies about the bad experience.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
beş para etmez
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
easy and quick to install app. best search app on the app market.
Thank you for a great review!!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
No carga ninguna palabra, no busca nada
Hi, Sorry for your bad experience. Please contact our support with your store URL so that we can help Thanks
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Despues de un tiempo dejo de funcionar y encima pague el premium, estoy muy descepcionado.
Hi, Sorry for your bad experience. Please contact our support with your store URL so that we can help Thanks
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hi, Sorry for your bad experience. Please contact our support with your store URL so that we can help. appreciate if you can share what you didn't like so we can improve the app Thanks
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hi, Sorry for your bad experience. Please contact our support with your store URL so that we can help. support@instantsearchplus.com appreciate if you can share what you didn't like so we can improve the app Thanks
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I installed the wix site search app (free version) on my website earlier today and what a HUGE mistake. The SEO tools which worked perfectly with my site before the site search app install are now struggling to even download the pages, let alone analyse them. I was so chuffed with my SEO progress and have worked hard to get my website spot on. Even though I've removed the search app and page page from my site, it is still struggling. I tried using site history to correct things but it hasn't helped either. Gutted that all my hard work has been for nothing.
Hi, Sorry for your bad experience. Please contact our support with your store URL so that we can help. appreciate if you can share what you didn't like so we can improve the app Thanks
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
It won't sync and it completely unformatted the header to my site and every page. I have to reformat my site to look the way it did before I installed this app. This was a horrible experience. I can't believe that this happened.
Hi, Sorry for your bad experience. Please contact our support with your store URL so that we can help. appreciate if you can share what you didn't like so we can improve the app Thanks
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
VERY Basic, Hard to See, and Not Functional
not working properly
Hi, Sorry for your bad experience. Please contact our support with your store URL so that we can help. appreciate if you can share what you didn't like so we can improve the app Thanks
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Doesn't work, but even if it did paying half the cost of an entire website every month for a simple search bar is just greedy. If it was a one off payment then it would be acceptable
Hi, Sorry for your bad experience. Please contact our support with your store URL so that we can help. appreciate if you can share what you didn't like so we can improve the app Thanks
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hi, Sorry for your bad experience. Please contact our support with your store URL so that we can help. appreciate if you can share what you didn't like so we can improve the app Thanks
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
It really sux
Hi, we are always happy help! please email our support team with details about the issue - support@instantsearchplus.com
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I tried uninstalling after the search terms did not offer any results. Now I get camera icons with no product picture. I asked for help and the first Wix response was "It looks fine from our end." but the screen shot they provided looked just like the one I had gotten after I had published my changes and searched again. I was not given any explanation of why products are not showing up or what I should be doing with products to make them searchable.
Hi, we are always happy help! please email our support team with details about the issue - support@instantsearchplus.com
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
dont waste your time
Hi, Sorry for your bad experience. Please contact our support with your store URL so that we can help. support@instantsearchplus.com appreciate if you can share what you didn't like so we can improve the app Thanks
7 reviews across 7 apps 5 unpublished
dont waist your time!
Garbage!
This app is completely dysfunctional
Poor Scripping the developer need to go back to school!
i had it for awhile then removed it, why?
Showing 5 of 6 other reviews.
View all reviews by this reviewerpaguei e nao funciona na hora da pesquisa nao acha nada do meu site e ai???
Hi, we are always happy help! please email our support team with details about the issue - support@instantsearchplus.com
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
говно
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Sad that Wix can't offer a better search app because this one sucks.
Sorry to hear. If you have any questions please email our support team with details at support@instantsearchplus.com
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
SLOW SLOW SLOW SLOW
Hi, we are always happy to try and help! please email our support team with details about the issue - support@instantsearchplus.com
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Sorry to hear. If you have any questions please email our support team with details at support@instantsearchplus.com
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
this review is a test
10 reviews across 10 apps 8 unpublished
very amazing app
Love this app!
Great App
Great App for invoices
Amazing App
Showing 5 of 9 other reviews.
View all reviews by this reviewerhow will my customers know if they are member of my site
Unfortunately Site Search+ isn't supported on restricted sites - the search engine needs public access to crawl your site and to be able to search it. Let us know if we can help with anything else!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hi, Please send an email to our awesome support crew at support@instantsearchplus.com with all the details. We will assist you ASAP!
7 reviews across 7 apps 3 unpublished
Not worth it, yet.
Application Error when trying to add an RSS feed
Error parsing feed: Unexpected token <
Error parsing feed: Unexpected token <
Keeps forgetting my settings, poor customer support
Showing 5 of 6 other reviews.
View all reviews by this reviewerHello Sounds like an issue with Wix. Please open a ticket directly with Wix Support.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
検索した画像が表示されない。 以前は Pro Galleryの画像を表示することができた。 有料プランに切り替えてからそれが出来なくなった。 返金して欲しい。 The searched image is not displayed. Previously it was possible to display images in Pro Gallery. After switching to a paid plan, I couldn't do it. Please give me a refund.
Hello Please open a ticket with out support team at support@instantsearchplus.com with all the details including site URL and an example search query.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
no la recomiendo para quien empiece
Hi sir Under the Pricing tab in the app market you can see the differences between the free and premium plans of our app, where part of it is the limitation of 30 searches a month for free users. Please note that we are a third party app offering a fast search solution for Wix users.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I added it to my site but nothing show.
Hi, Please send an email to our awesome support crew at support@instantsearchplus.com with all the details. We will assist you ASAP!
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
Please Add Search Bar
once I installed this app, I search for some words on mobile. I try to write some of words on this app on mobile, but I can not write on mobile. what happen?
Hi, Please send an email to our awesome support crew at support@instantsearchplus.com with all the details. We will assist you ASAP!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Standard function. Why is it not free?
Please note that Site Search+ is a third party application in the Wix App Market. We provide a cloud-based service to over 100,000 sites worldwide using a Fremium model. Users either use the service for Free or upgrade to a premium subscription.
We have been using Site Search for months. If I added new product that I wanted to see in the search straight away I would manually click on the Site Synch update button. Our customers and staff use this search function a lot. I have asked for support but after many emails all they have done is initiated a Site Synch. I already did that myself over 50 times before asking for support. They didn't check any of the codes I told them was missing. Now it doesn't work at all. Not happy we are paying for this. I have wasted hours trying to fix it and my client is really unhappy. I never give bad reviews but I am officially annoyed enough to let you all know in case you are thinking about buying the premium version.
Apologies about the bad experience. We'd be happy to investigate this if you share the exact repro steps with us using our support. Again - sorry about the bad experience.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
This will not work for a website that is requires members to log in and is member only pages, very disappointed.
Appreciate the feedback! I'm afraid that due to technical Wix platform limitations we do not support Members-only sites
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Plan comparison
$6.99 / month
$83.88 billed yearly Save 30% yearly$9.99 / month
$14.99 / month
$179.88 billed yearly Save 25% yearly$19.99 / month
| Feature | Paid planPremium | Paid planElite |
|---|---|---|
| Frequent SyncSite content will be refreshed every day and on-demand for premium users, and monthly for free active users. | Daily | Daily & On-Demand |
| Search and navigationAllows users to search your Wix site and find what they are looking for. Users get results in the search results window. | Included | Included |
| AutoComplete SuggestionsDelight your visitors like the pros do, with a fast dropdown of autocomplete and type-correct suggestions. | Included | Included |
| Business dashboardReview all the content your users are searching for on your site, so that you can serve them better. Get insights on how to improve your SEO and attract more organic search traffic to your site | Included | Included |
| Number of searchesLet your visitors conduct up 30 monthly searches with our free plan or unlimited searches with our premium plan | 250 / Month | Unlimited |
| Remove LogoControl whether users are presented our "powered by" logo. | Included | Included |
| WixStores eCommmerce FiltersDisplays eCommerce search results with Filters | Not included | Included |