Chat: GPT based conversations
- Verified by Wix
- Wix Recommended
Product media
Screenshots
1 of 5




Overview
About this App
Introducing GPT-based Conversations by Certified Code: Transform Your Website with AI-Powered Chat! Are you ready to revolutionize your website's user experience? Join the future of online communication with our GPT-based Conversations app, exclusively developed by Certified Code. With Chat, you can enable your site visitors to engage in dynamic, intelligent conversations with cutting-edge AI technology. Why settle for ordinary when you can stand out? Our app allows you to: Present AI using your own business profile, ensuring a seamless and consistent brand experience. Personalize chat experiences with member data, creating a tailored and welcoming environment for each individual user. Answer questions with provided context, allowing for more accurate and relevant responses that cater to your audience's needs. But wait, there's more! With GPT-based Conversations, you'll benefit from an optimistic, forward-thinking, and community-focused approach. We believe in the power of inclusive language and positive, future-oriented phrasing to inspire and engage your readers.
What the listing highlights
- Present AI using your business profile
- Personalize chat experience with member data
- Answer questions with provided context
- Handover chat to human support
Additional product media
Promotional media

Reviews
Official Wix marketplace summary
Wix Marketplace feedback
Review intelligence
App Market Index summaries derived from currently preserved Wix Review rows. The selected period affects only Review activity and Ratings; replies, publication state, and Review patterns describe the overall preserved dataset.Review activity, rating distribution, stored replies, publication state, and App Market Index review-pattern signals.
Calculated as of
Review activity
Reviews whose original Wix Review date falls in the selected elapsed-day period, compared with the immediately preceding equal period. Each paired bar represents the same relative part of both periods.Reviews in selected period
0 0 (percentage unavailable) vs previous 30 days0 Reviews in the selected 30 days and 0 in the previous 30 days.
Stored replies
Reply coverage is the percentage of 40 preserved Reviews with at least one stored reply. Median and P75 use 39 Reviews with valid dated stored replies. Reply authorship is not inferred.Stored publication state
Current stored state across 40 preserved Reviews. A Review may remain preserved after it is no longer published by Wix.- Published
- 32 80%
- Unpublished
- 8 20%
- Unknown
- 0 0%
Review pattern signals
Automated App Market Index classifications, not proof of manipulation. Ordinary strength uses published 5-star Reviews. Suspicious unpublished is a separate signal for stored unpublished 5-star Reviews; an App can carry both kinds of evidence.- Suspicious 0 of 16 stored published 5★ Reviews.
- 0 0%
- Very suspicious 0 of 16 stored published 5★ Reviews.
- 0 0%
- Extremely suspicious 0 of 16 stored published 5★ Reviews.
- 0 0%
- Suspicious unpublished 0 of 40 preserved Reviews. Any stored unpublished 5-star Review qualifies independently; no cross-App relationship is required. The reason for unpublication is unknown.
- 0 0%
Review timeline
Visualize Review volume and rating mix over time, plus Review-pattern activity.
- Active months
- 13
- Peak Review month
- Jun 2023 · 8
Review volume
Reviews are grouped by original Wix Review month. Rating colors use each Review's currently stored rating. Hover a column for exact monthly counts.Review intelligence over time
Each lane has its own scale so low-volume evidence remains visible. Hover a mark for the exact monthly count. Pattern classifications describe current stored analysis grouped by original Review month.Ratings describe currently preserved Reviews grouped by their original Review dates. Unpublished activity uses surviving Wix-supplied unpublication dates. Switch to Table for exact numbers.
Timeline data table
| Month | Reviews | Rating | Suspicious | Unpublished | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 5 stars | 4 stars | 3 stars | 2 stars | 1 star | Suspicious | Very | Extremely | Unpublished | |||
| May 2023 | 7 | 3 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2023 | 8 | 5 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2023 | 5 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2023 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2023 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2023 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2023 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2023 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Jan 2024 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Feb 2024 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2024 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2024 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| May 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| Aug 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2024 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
App Market Index archive
Review list
Browse preserved published and unpublished Reviews.These are preserved App Market Index Review rows. They are separate from the current official Wix marketplace summary shown above, and publication labels describe the state currently stored by App Market Index. About this archive
- cris2022118Unpublished
idk
Its not adding itself to my website
Hi cris2022118, we are sorry to hear that. To protect users' privacy, we cannot provide solutions specific to your site here. Can you email team@certifiedcode.us so we can look into your case?
- creativecloudworld0Unpublished
No subscription cancel.
ADD THE CANCEL SUBSCRIPTION BUTTON RIGHT NOW!!!! HOW DO I CANCEL IT
Hi creativecloudworld0, we are sorry to hear that. To cancel subscriptions, visit Wix support article: https://support.wix.com/en/article/canceling-an-app-subscription If you need help, contact team@certifiedcode.us and we are here to help.
- nirjiventures
Very good functionality but response time is slow
hi, the app is really good and i am able to get mostly accurate responses. I integrated the app with Wix Chat widget. The only issue is response time by AI is more than 20 seconds, and unfortunately visitors dont wait that long, people want like instant response. It would be great if some support is provided on how to speed up things. thank you.
Thanks for the feedback! Our support email is team@certifiedcode.us
- tvstore
Seria possível retornar respostas sobre estoque da wix store?
Se usuário perguntar se tem a venda um produto especifico o chat pode responder com o link do produto?
Dear tvstore, Thank you for reaching out to us. At the moment, our app does not support providing responses about Wix store inventory or linking to specific products. However, we are constantly working on expanding our capabilities to cover more use cases and provide a better experience for our users. We appreciate your interest in our app and hope that you continue to find it useful in other ways. If you have any further questions or feedback, please do not hesitate to reach out to us. Our support email is team@certifiedcode.us Best regards, Certified Code Team
- jasongustely13
It's ok
The richness and accuracy of responses are not what I expected, I was anticipating ChatGPT standards. I would recommend this app to others, but I'd tell them it's not exactly ChatGPT.
Dear jasongustely13, Thank you for taking the time to review our app. We apologize that the richness and accuracy of responses did not meet your expectations. While our app uses GPT-based conversations, we understand that it may not be the same as the ChatGPT standards you were anticipating. We appreciate your recommendation of our app to others. Rest assured that we are constantly working on improving our AI model to provide better responses and a more engaging experience for our users. Thank you again for your feedback and for using our app. Our support email is team@certifiedcode.us Best regards, Certified Code Team
- airtoned1234
It's ok, but needs some improvement.
A convenient way to use GPT with your website, but the waiting time is long, sometime will no response, and every time I need to close the whole chat and open it again to be able to see the new message, otherwise it can’t show the new message
Dear airtoned1234, Thank you for your feedback regarding our Chat: GPT based conversations app. We're glad to hear that it provides a convenient way to use GPT with your website. We apologize for any inconvenience you experienced with the waiting time and the app not showing new messages. We are currently working on improving the app's performance so that you can have a better experience with faster response times. Regarding the issue of new messages not showing up, please note that this is not intended behavior and we will investigate this issue further. In the meantime, try refreshing the page or clearing your cache to see if this helps. We appreciate your feedback and would like to thank you for taking the time to provide us with your comments. Please don't hesitate to email us at team@certifiedcode.us if you have any further concerns or suggestions. Thank you for your support. Best regards, Certified Code Team
Plan comparison
Pricing & Plans
Starter
Free
Free
- Storage Space: 5GB
- Monthly Active Users: 100
- Number of Projects: 1
Pro
$19.2 / month
$230.4 billed yearly Save 20% yearly$24 / month
- Unlimited Conversation
- Standard Wix FAQ Integration
- Standard Customer Support
Scale
$48 / month
$576 billed yearly Save 20% yearly$60 / month
- Access to GPT-4
- Priority Support
- Dedicated Deployment
Elite
$96 / month
$1,152 billed yearly Save 20% yearly$120 / month
- Access to GPT-4 + Vision (Image)
- Priority Support
- Longer message lookback
Enterprise
$192 / month
$2,304 billed yearly Save 20% yearly$240 / month
- Everything is unlimited, plus:
- Dedicated onboarding specialist
- Optimization sessions with expert
Detailed App featuresCompare all 8 structured features
| Feature | FreeStarter | Paid planPro | Paid planScale | Paid planElite | Paid planEnterprise |
|---|---|---|---|---|---|
| Storage SpaceAmount of cloud storage included | 5GB | Not included | Not included | Not included | 1TB |
| Monthly Active UsersNumber of end users who can access your projects | 100 | Not included | Not included | Not included | Unlimited |
| Number of ProjectsMaximum number of active projects you can create | 1 | Not included | Not included | Not included | Unlimited |
| Team CollaborationInvite team members to collaborate on projects | Not included | Not included | Not included | Not included | Included |
| API AccessFull access to REST API for integrations | Not included | Not included | Not included | Not included | Included |
| Custom BrandingRemove platform branding and use custom logos | Not included | Not included | Not included | Not included | Included |
| Priority Support24/7 priority email and chat support | Not included | Not included | Not included | Not included | Included |
| Advanced AnalyticsDetailed reporting and insights dashboard | Not included | Not included | Not included | Not included | Advanced |