1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
By Shiprocket




Overview
Ship your eCommerce orders with India’s leading domestic and international shipping solution. Integrate your online store with Shiprocket and experience seamless shipping with 17+ courier partners like Delhivery, FedEx, Ecom Express, etc., across 29000+ pin codes in India and 220+ countries* abroad. Ship with the best courier partners at discounted rates. Here is how you can enhance eCommerce shipping for your eCommerce store with Shiprocket - One-Click Integration - Integrate your store with Shiprocket in a few simple steps and get started with hassle-free shipping. Automatic Order Sync - Auto import all orders from your store right into the Shiprocket app every 15 minutes. Don’t skip any orders and ship seamlessly. Prepaid and Cash-on-Delivery payments - Collect COD and prepaid payments readily and receive COD remittance within two days of order delivery with Shiprocket’s Early COD feature. Shipping rate calculator - Estimate shipping costs beforehand using an in-built shipping rate calculator. Explore other powerful features like NDR Management, Branded Tracking Pages, Reduced RTO Charges, Advanced Shipping Analytics with Shiprocket.
Additional product media
Official Wix marketplace summary
Review activity, rating distribution, stored replies, publication state, and App Market Index review-pattern signals.
Calculated as of
Reviews in selected period
0 0 (percentage unavailable) vs previous 30 days0 Reviews in the selected 30 days and 0 in the previous 30 days.
Visualize Review volume and rating mix over time, plus Review-pattern activity.
Ratings describe currently preserved Reviews grouped by their original Review dates. Unpublished activity uses surviving Wix-supplied unpublication dates. Switch to Table for exact numbers.
| Month | Reviews | Rating | Suspicious | Unpublished | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 5 stars | 4 stars | 3 stars | 2 stars | 1 star | Suspicious | Very | Extremely | Unpublished | |||
| Sep 2022 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2022 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2022 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2023 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2023 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2023 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2023 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2023 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2024 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2024 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
| Apr 2024 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
| May 2024 | 4 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2024 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| Jul 2024 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2024 | 7 | 1 | 0 | 1 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2024 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2024 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2024 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2025 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2025 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2025 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2025 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2025 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2025 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
App Market Index archive
These are preserved App Market Index Review rows. They are separate from the current official Wix marketplace summary shown above, and publication labels describe the state currently stored by App Market Index. About this archive
These Reviews were previously observed by App Market Index and Wix later supplied an unpublished state for them.
Need help
Dear Client! We apologize for the inconvenience caused. We have arranged a callback for you and will connect with you soon. ~Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Please Call on urgent Basis Loosing Business because of it
Hi! We wonder what went wrong. Please email us your concern at escalation@shiprocket.com with the subject line "Response to Shiprocketso that we can connect with you. ~ Team Shiprocket.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Automatic sync is not able to fetch any orders from my wix site. Even when I tried manual sync although it says sync complete - no orders are getting fetched.
Hi Ravi! We are sorry for this hassle. Rest assured, we have arranged a callback for you to resolve this issue. We shall connect with you soon. -Team Shiprocket
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
Seamless integration. Great work.
Dear Client! We sincerely apologize for the inconvenience that is caused. We would like to connect and resolve it for you. Hence, we request you to share your registered details at escalation@shiprocket.com with the subject line "Response to Shiprocket" and we will connect with you. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I added the Shiprocket app successfully to wix and made account on shiprocket and also did KYC there but still unable to integrate it to wix. Also unable to check or fetch the shipping charges on the checkout page.
Dear Client! We tried reaching you on the registered number multiple times, however, did not get a response. Please refer to the ticket id 8107741 and let us know a convenient time to connect with you. ~AK
3 reviews across 3 apps 1 unpublished
Great popup widgets
Absolutely Loved it, Best coupon pop up
I am unable to add my shiprocket account to my wix account.
Dear Client! We sincerely apologize for the inconvenience that is caused. We would like to connect and resolve it for you. Hence, we request you to share your registered details at escalation@shiprocket.com with the subject line "Response to Shiprocket" and we will connect with you. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
has issues with kyc verifications and doesn't shows in the wix app. wix should provide other aggregators in India.
Hi! We are sorry for the inconvenience that is caused. Rest assured, we have arranged a callback for you and will connect with you to resolve your concern. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Dear Client! We are sorry to hear this. Please be assured, we have arranged a callback on your registered numbers and will ensure your concern is resolved as soon as possible. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hello Team ship rocket plugin is not working and fetching orders details its taking lot of efforts to add order in ship rocket cPanel again give solution its urgent
Dear Client! We sincerely apologize for the delay. We request you to share your registered details with us at escalation@shiprocket.com with the subject line "Response to Shiprocket." We will promptly reach out to you for a swift resolution. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Unable to sync with Wix, with no instructions about setup
Hi Shivam! We are sorry for the inconvenience caused. As we discussed on the call, your concern has now been resolved. Thanks for your patience. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Suddenly sync has stopped working. Impossible to deal with the shiprocket support system. Every day we are promised for the next day.
Hi Ishrat! We are really sorry for the inconvenience caused. We tried contacting you at your registered number, however, did not get a response. We will connect with you again on the registered number and ensure it is resolved on priority. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Not synchronizing with wix products shipping selection menu.
Dear Client! We hope we were able to address and resolve your concern on the call. In case the issue persists, please feel free to write us back. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Does not sync with the store
Dear Client! We sincerely apologize for the inconvenience that is caused. We would like to connect and resolve it for you. Hence, we request you to share your registered details at escalation@shiprocket.com with the subject line "Response to Shiprocket" and we will connect with you. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
when will my ship rocket account will sync, not working really bad experience. kindly help me with this issue shiprocket where are you?
Dear Client! We sincerely apologize for the delay. We request you to share your registered details with us at escalation@shiprocket.com with the subject line "Response to Shiprocket." We will promptly reach out to you for a swift resolution. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
My order in wix is not syncing with Shiprocket if any one has any input would be helpful
Dear Client! We are sorry for the delay and the inconvenience you have experienced. We see that your concern was addressed and the final resolution was shared by the team via support ticket ID 6175907 28/03/2023. Feel free to write us back in case of any queries. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Please think twice before buying this app. There is no technical support for wix integration. Sorry very bad service.
Dear Client! We sincerely apologize for the delay. We request you to share your registered details with us at escalation@shiprocket.com with the subject line "Response to Shiprocket." We will promptly reach out to you for a swift resolution. -Team Shiprocket
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
Not Responding
it is worst app support is very bad if any issue came and pricing also too high
Dear Client! Please accept our apologies for the delay and unpleasant experience you had with us. As per our telephonic conversation, we hope your concern has been addressed. Please feel free to write us back in case of queries/doubts. -Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
after installing on Wix, when we tried to assign product order fulfilment with shiprocket, it doesn't show up in the options. Please help with this issue
Dear Client! We deeply apologize for the delay and the inconvenience that is caused. To resolve this, we kindly request you to share your registered details at escalation@shiprocket.com with the subject line "Response to Shiprocket." We will connect with you to fix it ASAP. ~Team Shiprocket
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
orders are not syncing wix and shiprocket should work together to resolve the issues. My recent expirience with Shiprocket support team is not upto the mark.
Dear Client! We are sorry for the delay. We deeply regret the inconvenience you have experienced. We see that your concern was addressed and the final resolution was shared by the team via support ticket ID 6499491 on 16/09/2023. Feel free to write us back in case of any queries. -Team Shiprocket
13 reviews across 13 apps 2 unpublished
Very Easy and Simplify
Looks Good
Very Easy to Understand App
Liked it but need some more options
love this app
Showing 5 of 12 other reviews.
View all reviews by this reviewerPlan comparison
External pricing
External pricing
$17 / month
Billed yearly$17 / month
$34 / month
Billed yearly$34 / month
$0 / year
$0 / month