1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
By Uberall







Overview
Uberall makes your business more visible and easily discoverable, by utilizing the power of our extensive network to boost your business’s visibility—putting you in front of purchase-ready consumers. We help you create an engaging online experience that performs at a local level, turning more clicks into loyal customers while updating your business data on up to 125 directories and optimizing your SEO and AI visibility to gain more revenue. As AI search changes how customers find businesses, Uberall’s AI-powered platform ensures your business isn't just found, but recommended. Our comprehensive solution simplifies both single and multi-location marketing with powerful analytics, listings, reviews and social media management.
Additional product media

Official Wix marketplace summary
Review activity, rating distribution, stored replies, publication state, and App Market Index review-pattern signals.
Calculated as of
Reviews in selected period
1 +1 (percentage unavailable) vs previous 30 days1 Reviews in the selected 30 days and 0 in the previous 30 days.
Visualize Review volume and rating mix over time, plus Review-pattern activity.
Ratings describe currently preserved Reviews grouped by their original Review dates. Unpublished activity uses surviving Wix-supplied unpublication dates. Switch to Table for exact numbers.
| Month | Reviews | Rating | Suspicious | Unpublished | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 5 stars | 4 stars | 3 stars | 2 stars | 1 star | Suspicious | Very | Extremely | Unpublished | |||
| Sep 2022 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Oct 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2022 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2022 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2023 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2023 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2023 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Aug 2023 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2024 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2024 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2024 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2024 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2024 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2024 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2025 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2025 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2025 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| May 2025 | 5 | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2025 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Jul 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
| Aug 2025 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2025 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Nov 2025 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Dec 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2026 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2026 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2026 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| Jun 2026 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Jul 2026 | 9 | 4 | 1 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Sep 2026 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
App Market Index archive
These are preserved App Market Index Review rows. They are separate from the current official Wix marketplace summary shown above, and publication labels describe the state currently stored by App Market Index. About this archive
avevo provato ad utilizzare quest'app quando era gratuita. Ora, un anno dopo, mi ritrovo in automatico un addebito per rinnovo annuale non richiesto, ed è impossibile contattare qualcuno per avere un rimborso
Ciao, grazie per la tua recensione. Facciamo parte del WIX Premium Bundle, che ti permette di usare la nostra piattaforma gratuitamente per i primi 12 mesi. All'accesso alla piattaforma, WIX richiede di autorizzare la carta di credito e, se non annulli l'account tramite WIX entro questi 12 mesi, WIX procederà con l'addebito. Ti invitiamo ad aprire un ticket di assistenza oppure a scrivere un'email a Wix all'indirizzo support@wix.com usando l'indirizzo email associato all'account Wix per cui desideri assistenza. Il team di supporto Wix ti aiuterà con la tua richiesta. Grazie
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Impossible à comprendre, impossible à mettre en place.... bref gardez votre argent
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps d'écrire cet avis et serions ravis de pouvoir vous aider à résoudre votre souci d'installation. N'hésitez pas à nous contacter via support@uberall.com
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Not helpful at all.
Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear the app hasn't been helpful for you. We'd be happy to help fix that, please reach out to our support team directly at support@uberall.com who will help with any technical difficulties
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I downloaded this app to try it out before upgrading. I have full access 'cause they were running a promotion but unfortunately I'm unable to effectively connect my social profile to it. For some reason it is not seeing the asset or business that is linked to my Facebook personal account and I'm stuck in a loop trying to get it to work. I have tried several options to start over like removing the connection from my facebook page and starting from scratch clearing the cache trying from a different browser absolutely nothing is working and I've gone through this for about two days now. I'm not sure how to get this to change so as a result I have to say that this app is not effectively helping me in any way
Hi, We are sorry to hear that you're experiencing issues with your social profile connection. Please don't hesitate to reach out to our support team at operations@uberall.com who will be happy to help you.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
It has been 2 weeks since I input my business info into this app. I checked my google profile today and......nothing. I just went into google search and edited my profile myself and everything was done 10 minutes later. Same for social media. Not a single thing has been posted in 2 weeks. Dont waste your time inputing info here. Just add it manually yourself
Thank you for sharing your feedback, we're sorry to hear about your experience. Uberall works by syncing your business information across 50+ directories, platforms, and AI search engines. Depending on the directory, this broader distribution can takes longer to fully propagate, which is why you may not have seen changes yet. The long-term value lies in that consistency across all channels, including the growing network of AI-powered search tools that rely on these sources to surface local businesses. Please don't hesitate to reach out to our support team at operations@uberall.com, they'll check on the status of your listings and make sure everything is on track.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
This company must be a subsidiary of Tecca Global Resources and Red Ball Market Global. I've just been trying to log in to the service for 2 months with back and forth between wix and the company and they keep saying they're waiting for a response from the company. At this point I don't even believe they exist.
Hi experimentaltofu, Thank you for your review. Would you be able to give us more details on the specific issue you are experimenting please? You can reach out to appsupport@uberall.com and we will be happy to help Thank you, Your App Support Team from Uberall
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I didn"t like app
Hi Kemalboral, Thank you for your review. Would you be able to give us more details on why you did not like our platform please? You can reach out to appsupport@uberall.com. Thank you, Your App Support Team from Uberall
6 reviews across 6 apps 1 unpublished
Problem
Problems
Not working
0
not working
DO NOT USE THIS. It signs you up for a $180 subscription without authorization.
Hi Adventureoverlandne, thank you for your review! Uberall is part of the WIX Premium Bundle. The first year is free for you and we will charge you for the second year if your account was not canceled. If this was not the case here, please reach out to appsupport@uberall.com, and we are happy to have a look at it. Kind regards, Your Uberall App Support Team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
This charge was never approved! Please show proof of the approval. I would like a refund as there is nothing being provided for the charge.
Hi State48coins, thank you for your review! We are part of the WIX Premium Bundle where you can use our platform for free during the first 12 months. When entering out platform, WIX asks to authorize the credit card and if you did not cancel the account within WIX during these 12 months, WIX will charge you for it. Let us know if this was not the case here and reach out to appsupport@uberall.com. Thank you, Your Uberall App Support Team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
BEN WİX PREMİUMUM AMA SİTEMDE KULLANAMIYORUM HANİ ÜCRETSİZ BİR PROGRAMDI BİZLER İÇİN
Hi Busecolakoglu1, thank you for your review. Uberall helps businesses manage their online presence, ensuring their locations, reviews, and listings are accurate and visible across search engines, maps, and directories. You can use it when going into your WIX Studio and open the Application from there. It is not that you use it on your website, but that you enter your data into our platform. I hope this helps, Your Uberall App Support Team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hi Divinedynasty07, thank you for your review. Would you give me more details on why you don't like our platform. You can reach out to appsupport@uberall.com. Thank you, Your App Support Team from Uberall
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Es pesimo, ni puedo usarla ahora, y esta pagada, en soporte ni t eayudan.
Hola Administración25738, muchas gracias por su comentario. No entiendo muy bien qué está pasando con la aplicación exactamente. ¿Ya contactaste con nuestro equipo de soporte - support@uberall.com? Muchas gracias, Su equipo de Uberall
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
This is not a free trial, but a subscription. I have a Premium plan, it still wants me to pay. I also tried to contact Uberall using their online form and it won't accept my company .ae email address.
Hi Prismaticca, thank you for your review. Yes, once you have a Premium Subscription, you should see it as a Free Plan. Please let us look into this. Kind regards, Your Uberall Support Team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Wix ofrece esta App GRATIS POR UN AÑO, al querer probar el funcionamiento HAY QUE PAGAR .... NO HAY TIEMPO DE PRUEBA GRATUITO... realmente nos gustaría probar el funcionamiento para un mejor posicionamiento SEO , tenemos tienda fisica y online por favor comunicarse: Lunes a Viernes: de 10 a 19 Hs. Sábados: de 10 a 17 Hs con info@chavezcomputacion.com ó al Whatsapp: https://wa.me/chavezcomputacion
Hola Chavez, Gracias por comunicarte con nosotros. Sí, puedes acceder a una prueba gratuita, pero solo si has comprado el paquete prémium de Wix. Te escribiremos un correo electrónico con más detalles. Un saludo, El equipo de Uberall
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
This is an expensive app for small operations and it did not generate enough return to justify the cost.
Hi walkamileidaho, thank you for your feedback and your review! We are sorry that you have not felt that it generated enough ROI for you. However, I want to emphasize that it is also hard to understand the passive impact that the Application is having on SMBs. Every Direction, every phone call, every client that found you via Google Maps could have found you, because Uberall made you visible. We hope to see you again in the future, and wish all the best :) Your Uberall AppSupport Team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
It corrupts all the settings of your business, it continues to corrupt my business profile even though I uninstalled the application. Dear sir, disconnect my business connection immediately, you will suspend my business.
Hi Zeymedya, thank you for your review. Our platform is meant to publish and update your (correct) business data to many directories. So, it depends on what you have entered on our platform, it will be sent to the directories. Can you please reach out to Support@uberall.com with the Email Address that you are using for uberall? Then we can have a look at it. Kind regards, Your App Support Team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
plenty of €€€ with nothing in return so far
Dear zakigoldios, we would like to get more feedback on your opinion. Would you be able to contact us via appsupport@uberall.com? Thank you, Your AppSupport Team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I have a question, why wix involved this app in his pricing plan? fake app just loss your time and money. HIGHLY NOT RECOMMENDED.IN THE APP MARKET YOU FIND THE BETTER OPTION ALSO.
Hi iqrsinfotech, thank you for your review. We are sorry for any inconvenience. However, we would love to get more details on your situation. Could you please reach out to appsupport@uberall.com and share with us more information? Like this, we can find the best solution for you. Thank you
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
Very Useful!
I don`t suggest this to anyone. UTTER waste of time
Dear venkatmech68, Thank you for sharing your feedback with us. We take all feedback seriously and strive to address any concerns promptly. Please reach out to our support team at appsupport@uberall.com so that we can work together to find the best solution for your issue. Thank you.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
need to work more on seo and too costly price is not justified what they are providing.
Hi cambridgehaldwani , Thank you for your review and for sharing your feedback. We're sorry to hear that you haven't been fully satisfied with our service. We understand that cost is an important factor, and we're constantly working to ensure that the value we provide justifies the investment. We’d love to discuss your experience further and see how we can improve your satisfaction. Please feel free to reach out to us for a more in-depth conversation - appsupport@uberall.com. Thank you for your time and feedback!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
There is 0 information inside dashboard - how can i cancel subscription?
Hi kubalatempta. To access your locations's data in the dashboard you first need to add all relevant information and connect your Google & Facebook accounts. We can only retrieve information once we gain access to your location. I invite you to reach out to support@uberall.com if you have any additional questions, we would be happy to support you. If you wish to cancel your account, you can do it directly from your Wix account setting.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
our business runs from a mobile number and I can't add it. So I entered a fake landline to try and progress so I could get in and cancel before it renews the subscription but can't find anywhere where this can be done. Please cancel my account now.
Hi peakpotentialcoach1 , we are sorry that you are experiencing issues with our platform. We do support mobile phone numbers and you can add them to your location's profile. I invite you to check your number again and reach out to support@uberall.com if the problem persists. If you wish to cancel your account, you can do it directly from your Wix account setting > Premium subscriptions > Click the three dots ... > Cancel App. We hope this will solve your problem and you can use the app to boost your online presence.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I signed up, didn't have my catagory, didn't let me set it up for NO-STORE FRONT, ONLINE ONLY, you can do all the things it does no issue.
Dear fevermaticstudios. We apologize for any inconvenience caused. Our app is designed specifically for storefront businesses. Thanks to your feedback, we made it more clear in the app description. Please reach out to us directly on support@uberall.com so we can find a solution that suits you. Thank you.
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
So confused, its on my website but....
not working been 5 months and still no change
Dear lsslockinc, Thank you for sharing your feedback with us. We take all feedback seriously and strive to address any concerns promptly. Please reach out to our support team at support@uberall.com so that we can work together to find the best solution for your issue. Thank you.
3 reviews across 3 apps 0 unpublished
not working
bad performance code capabilities
Hi nchalbaud9, we apologize for the inconvenience caused by the upgrade prompts. Please note that these messages may occur due to our two available plans. For any assistance, please email us at support@uberall.com We are here to assist you and ensure that you have a seamless experience with our product.
3 reviews across 3 apps 0 unpublished
FAcil,sencillo y efectivo
Me encanta
Plan comparison
$14.99 / month
$179.88 billed yearly Save 25% yearly$19.99 / month
$19.99 / month
$239.88 billed yearly Save 33% yearly$29.99 / month
$25.99 / month
$311.88 billed yearly Save 42% yearly$44.99 / month