1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.



Overview
Show your Google Calendar on your site so visitors always know what is coming up. Paste the link of a public Google Calendar and your events calendar appears on the page. Events you add or change in Google Calendar show up on your site, with no extra work for you. Choose the view that suits your audience: a month view, a week view or a schedule of upcoming events. Give the calendar your own title, pick the day the week starts on and set its size to suit your page. Running more than one calendar? Add several Google Calendars and show them together in one place. It works for business schedules, event planning and personal agendas alike. No coding is needed: connect your calendar once and keep managing everything in Google Calendar, the way you already do.
Additional product media

Official Wix marketplace summary
Review activity, rating distribution, stored replies, publication state, and App Market Index review-pattern signals.
Calculated as of
Reviews in selected period
0 −29 (−100%) vs previous 30 days0 Reviews in the selected 30 days and 29 in the previous 30 days.
Analysis pending coverage
Visualize Review volume and rating mix over time, plus Review-pattern activity.
Ratings describe currently preserved Reviews grouped by their original Review dates. Unpublished activity uses surviving Wix-supplied unpublication dates. Switch to Table for exact numbers.
| Month | Reviews | Rating | Unpublished | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 5 stars | 4 stars | 3 stars | 2 stars | 1 star | |||
| May 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Jun 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Jul 2025 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2025 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2025 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Oct 2025 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2025 | 39 | 10 | 4 | 4 | 7 | 14 | 0 |
| Dec 2025 | 26 | 8 | 4 | 0 | 2 | 12 | 0 |
| Jan 2026 | 14 | 12 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Feb 2026 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Mar 2026 | 5 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Apr 2026 | 8 | 6 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
| May 2026 | 5 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2026 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 46 |
| Jul 2026 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Aug 2026 | 29 | 5 | 0 | 3 | 1 | 20 | 1 |
Review-pattern Timeline data is pending complete coverage.
App Market Index archive
These are preserved App Market Index Review rows. They are separate from the current official Wix marketplace summary shown above, and publication labels describe the state currently stored by App Market Index. About this archive
App Market Index Review-pattern filters are pending complete coverage.
Show other reviews by reviewerI paid for this app for years. Wix decided to upgrade without notice which caused the app to not work at all. Now I see they want us to pay more money on top of the $50 they just charged me just to make the app work. I want a refund of the money just deducted out of my account and I will continue to just add my own calendar.
Hello, We're sorry to hear about the frustration this situation has caused, and we understand your concern about being charged unexpectedly. We'd like to clarify a few details regarding the charge and the app's pricing. The app has been available free of charge for over a year, and based on our current pricing plans, the app itself would not have charged $50, including for an annual subscription. Regarding the recent pricing changes, these were communicated to customers via email in advance. The changes were not introduced without notice, and the app does not automatically charge for an upgrade. A paid plan can only be activated by selecting the Upgrade option and completing the subscription process. It's therefore possible that the $50 charge may have been related to another Wix app or service. However, we'd be happy to investigate this for you and help determine exactly where the charge came from. Please contact our support team and provide the invoice or receipt showing the $50
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Avoid this unless you're willing to pay $10/month
Hello, Thank you for your review. We want to address your feedback regarding the switch to a paid plan, as well as clarify our pricing structure. There seems to be a misunderstanding regarding the cost—our Premium plan is actually $1.99/month on the monthly plan, or $1.25/month on the yearly plan (both including a 3-day free trial), rather than $10/month. Providing this app at no cost was our pleasure for over a year. As the tool's usage scaled, the backend resources required to keep those connections stable and fast also expanded. To sustain this performance and ensure the service remains dependable for everyone, introducing a subscription model became an essential step. An active plan is now required to keep utilizing the app. If you have any questions about the available plans or need assistance, please reach out to us at support@marketpushapps.com. Thank you!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
The old Google calendar app was deprecated. It actually worked nicely and matched my site theme better, and it was FREE. Now they force you into the new Google calendar app and it appears to be free, yeah free to "install" on your site, NOT free to use. That's dishonest marketing! That use of the word "free" is meaningless because no one needs to know that it's free to install, we need to know that the full implementation (install and use) is free or not. Adding a pre-use step of "install" just to be able to use the word "free" has no meaning and no utility. It's just a scam.
Hello, Thank you for your feedback. First, our team has no control over Wix's native apps or their decision to deprecate their previous calendar tool—we are an independent developer responsible only for our own applications. Regarding pricing, the app was listed as free while offered at no charge. Following our transition, the listing explicitly displays "3 day free trial" below the install button. We also sent advance notice emails to all active users well ahead of the change. Providing this app for free for over a year was our pleasure. However, as usage scaled, backend infrastructure costs expanded significantly. Introducing a subscription model became necessary to sustain fast, reliable service. If you have any questions, please reach out to us at support@marketpushapps.com. Thank you!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
This used to be free. Now paid. Useless.
Hello, Thank you for your review. We want to address your feedback regarding the switch to a paid plan for what seems like a "simple connection." Providing this app at no cost was our pleasure for over a year. As the tool's usage scaled, the backend resources required to keep those connections stable and fast also expanded. To sustain this performance and ensure the service remains dependable for everyone, introducing a subscription model became an essential step. An active plan is now required to keep utilizing the app. If you have any questions about the available plans, please reach out to us at support@marketpushapps.com. Thank you!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
The calendar has just disappeared. I am not paying for another thing on this website - it is becoming too expensive. Thinking of dumping Wix.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
used to be able to share the google calendar, not that i have used this free app that turned into a paid subscription i can no longer share the calendar
Hello, Thank you for taking the time to share your review. We want to clarify the recent updates to the app and why your calendar sharing is currently inactive. We proudly offered the app completely for free for over a year. However, as the platform has grown, the ongoing costs for development, server maintenance, infrastructure, and support have increased significantly. To ensure we can continue improving the app and providing a reliable service to all users, transitioning to a paid subscription model became a necessary step. We truly appreciate your support during our free period. If you have any questions about the new plans or need assistance managing your account, please reach out to our team at support@marketpushapps.com. Thank you!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Leider wurde der Kalender von einer kostenlosen auf eine kostenpflichtige Version umgestellt. Ohne Ankündigung und ohne großen Sinn dahinter. Sehr schade. Nun muss ich eine neue App suchen.
Hello, Thank you for your feedback. We understand your frustration regarding the change to paid. We proudly offered the app for free for over a year. However, as the app has grown, transitioning to a paid model became a necessary step to keep the service reliable. This change directly allows us to cover the significantly increasing costs, ongoing maintenance to keep up with platform updates, and the continuous development of new features. It also ensures we can dedicate the resources needed to provide responsive technical support. Ultimately, this step is required to maintain the high standards and stability. If you have any questions, please contact our support team at support@marketpushapps.com, and we'll be happy to help.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
As everyone posted here, this is a bait, luring us, users as a free app and after making it impossible to switch to other calendar apps, they force us to upgrade. Not fair, when we think about how much money they have made already. Greedy. Very disappointed.
Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration and sincerely apologize for the disappointment caused by the recent pricing changes. We never intended to mislead our users. The app was offered completely free for over a year, but as development, maintenance, infrastructure, and support costs increased, moving to a paid model became necessary to continue providing and improving the service. We truly appreciate your support and feedback. If you have any questions or concerns, please contact our team at support@marketpushapps.com and we'll be happy to help.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Went from Free to Paid Subscription without notice and now our calendar disappeared off our website
Hello, Thank you for your feedback. We understand your frustration regarding the unexpected change to your calendar's visibility. We proudly offered the app for free for over a year. However, due to growing costs for ongoing development, server maintenance, and support, transitioning to a paid model became a necessary step to keep the app reliable. If you have any questions, please contact our support team at support@marketpushapps.com, and we'll be happy to help. Thank you!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Double Trash. Changing without notice is a great idea. Idiots.
Hello, Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear how frustrating this change has been. We understand that moving from a free service to a paid subscription can be disappointing. However, this change was not made without notice. We sent email notifications about the upcoming subscription requirement and also displayed an in-app banner informing users that a subscription would be required by July 31. We sincerely appreciate your support and apologize for any frustration caused. If you have any questions, please contact our support team at support@marketpushapps.com, and we'll be happy to help. Thank you for your understanding!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Plan comparison
$1.09 / month
$13.13 billed yearly Save 37% yearly$1.74 / month
| Feature | Paid planPremium |
|---|---|
| Add Calendars on Your Site | Included |
| Responsive on Every Device | Included |
| Advanced Calendar Settings | Included |
| Sync Events Automatically | Included |