1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
By TWIPLA






Overview
Most analytics show you what happened. TWIPLA tells you what to do about it. Growth Engine, included in every paid plan, analyzes real visitor behavior – not a keyword tool's guess – to surface opportunities that boost traffic and site performance. Every opportunity includes an action playbook with projected session and conversion lifts. Approve the playbook, and TWAIA drafts the content for you. Standard analytics miss 60 to 80% of your traffic to consent banners, ad blockers, and browser restrictions. TWIPLA's tracking is cookieless, first-party, and privacy-compliant by default. Privacy modes align tracking with GDPR, CCPA and ePrivacy requirements, and let businesses collect data with no visitor consent under any law - so the cookie banner can go, wherever your visitors are in the world. Everything is one connected workflow, from observation to AI-powered action. All thirteen tools come with every plan, Free included. They run on one tracking code, filters carry across them, and a number on one screen becomes a recording, a funnel or an answer with one click. Installs in seconds. Trusted by 2.5 million websites, including TUM and the Luxembourg Chamber of Deputies.
Additional product media

Official Wix marketplace summary
Review activity, rating distribution, stored replies, publication state, and App Market Index review-pattern signals.
Calculated as of
Reviews in selected period
0 −2 (−100%) vs previous 30 days0 Reviews in the selected 30 days and 2 in the previous 30 days.
Visualize Review volume and rating mix over time, plus Review-pattern activity.
Ratings describe currently preserved Reviews grouped by their original Review dates. Unpublished activity uses surviving Wix-supplied unpublication dates. Switch to Table for exact numbers.
| Month | Reviews | Rating | Suspicious | Unpublished | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 5 stars | 4 stars | 3 stars | 2 stars | 1 star | Suspicious | Very | Extremely | Unpublished | |||
| Nov 2015 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2015 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2016 | 6 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2016 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| Mar 2016 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2016 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2016 | 4 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Jun 2016 | 10 | 4 | 1 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Jul 2016 | 7 | 2 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Aug 2016 | 8 | 7 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 |
| Sep 2016 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2016 | 13 | 6 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2016 | 10 | 5 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 |
| Dec 2016 | 18 | 11 | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2017 | 25 | 22 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2017 | 25 | 22 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 |
| Mar 2017 | 26 | 19 | 5 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 |
| Apr 2017 | 30 | 23 | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2017 | 18 | 14 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2017 | 34 | 28 | 2 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Jul 2017 | 26 | 20 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Aug 2017 | 9 | 6 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2017 | 47 | 43 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Oct 2017 | 50 | 41 | 4 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2017 | 44 | 40 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2017 | 47 | 41 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2018 | 46 | 37 | 6 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Feb 2018 | 46 | 35 | 4 | 0 | 1 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Mar 2018 | 44 | 38 | 4 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2018 | 43 | 33 | 3 | 2 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2018 | 20 | 17 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2018 | 13 | 11 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2018 | 14 | 12 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2018 | 25 | 10 | 3 | 1 | 3 | 8 | 0 | 0 | 0 | 1 | 41 |
| Sep 2018 | 30 | 11 | 0 | 2 | 5 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2018 | 10 | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2018 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Dec 2018 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2019 | 7 | 2 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2019 | 19 | 12 | 3 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2019 | 14 | 10 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Apr 2019 | 12 | 11 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2019 | 12 | 11 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2019 | 8 | 4 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2019 | 11 | 10 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2019 | 9 | 6 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2019 | 4 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Oct 2019 | 16 | 13 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2019 | 12 | 9 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2019 | 17 | 11 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2020 | 27 | 20 | 3 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Feb 2020 | 20 | 15 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2020 | 20 | 12 | 5 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Apr 2020 | 21 | 11 | 5 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| May 2020 | 19 | 14 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2020 | 9 | 6 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Jul 2020 | 12 | 10 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2020 | 20 | 17 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2020 | 41 | 30 | 7 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2020 | 14 | 8 | 2 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 |
| Nov 2020 | 21 | 12 | 4 | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2020 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2021 | 12 | 8 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2021 | 27 | 21 | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2021 | 47 | 34 | 4 | 2 | 2 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 11 |
| Apr 2021 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2021 | 27 | 18 | 5 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2021 | 19 | 18 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2021 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
| Aug 2021 | 47 | 35 | 4 | 2 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2021 | 10 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2021 | 16 | 13 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2021 | 17 | 13 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2021 | 26 | 20 | 4 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2022 | 47 | 36 | 3 | 3 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 |
| Feb 2022 | 9 | 6 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Mar 2022 | 12 | 10 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2022 | 28 | 23 | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2022 | 16 | 15 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2022 | 8 | 7 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 |
| Jul 2022 | 21 | 14 | 2 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2022 | 6 | 3 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2022 | 9 | 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2022 | 13 | 10 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2022 | 20 | 14 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2022 | 18 | 13 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2023 | 9 | 7 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 |
| Feb 2023 | 15 | 10 | 1 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2023 | 12 | 9 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2023 | 7 | 6 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2023 | 17 | 12 | 0 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2023 | 14 | 10 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2023 | 16 | 7 | 2 | 0 | 1 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2023 | 22 | 11 | 3 | 2 | 0 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 |
| Sep 2023 | 13 | 3 | 2 | 0 | 3 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2023 | 7 | 3 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2023 | 6 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 16 |
| Dec 2023 | 5 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2024 | 9 | 0 | 0 | 1 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
| Feb 2024 | 8 | 6 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Mar 2024 | 5 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2024 | 9 | 7 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2024 | 14 | 7 | 0 | 1 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2024 | 7 | 1 | 0 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 |
| Jul 2024 | 7 | 0 | 1 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| Aug 2024 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2024 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
| Oct 2024 | 5 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2024 | 4 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2025 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Feb 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2025 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
| Apr 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2025 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2025 | 10 | 6 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| Aug 2025 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Oct 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2025 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2025 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2026 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2026 | 6 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Mar 2026 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2026 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2026 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2026 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
App Market Index archive
These are preserved App Market Index Review rows. They are separate from the current official Wix marketplace summary shown above, and publication labels describe the state currently stored by App Market Index. About this archive
These Reviews were previously observed by App Market Index and Wix later supplied an unpublished state for them.
Shame on you.
Hi, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the frustration you experienced with the auto-renewal and cancellation process. We are committed to helping you resolve this. Please note that Wix handles all billing and subscription management. Their apps auto-renew by default for continuous service, as outlined in their Terms of Use. If you cannot see the cancellation option, you likely do not have the required Owner permissions. To cancel the subscription, you must either contact the Admin (Owner) and ask them to process the cancellation through the Wix dashboard, or contact Wix Support directly for assistance with verifying ownership and processing the cancellation. We also responded to your specific support request via email today with these full details. We remain available to assist you with any technical issues or functionality questions about our TWIPLA app.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Quero o cancelamento imediato do plano, não tenho interesse no recurso pelo preço abusivo, peço o imediato cancelamento da cobrança em meu cartão de crédito, com base na lei do consumidor. Já mandei varias mensagens para o suporte e dizem estar fora do ar. Um absurdo!!!
Olá, Obrigado pelo seu feedback. Pedimos desculpas pelo inconveniente que você enfrentou e estamos empenhados em ajudá-lo. Para esclarecer, a Wix trata de toda a faturação das subscrições de aplicações, incluindo renovações automáticas. Conforme mencionado nos seus termos, estas subscrições são configuradas para renovação automática, a fim de evitar qualquer interrupção do serviço. Pode encontrar instruções detalhadas sobre como cancelar a sua subscrição na secção Subscrições Premium da sua conta Wix: https://support.wix.com/en/article/canceling-an-app-subscription. Para reembolsos, deve contactar diretamente o Suporte da Wix, pois eles gerem todas as questões relacionadas com faturação. Pedimos desculpas também por não ter conseguido entrar em contacto com a nossa equipa. Saiba que pode sempre enviar-nos um e-mail para support@twipla.com com qualquer dúvida, e responderemos assim que estivermos online. Obrigado!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
My experience with the TWIPLA app via WIX was highly unsatisfactory, resulting in an unfair charge for a service I no longer use. Despite discontinuing use, my account was automatically renewed and charged without any prior notification. When I sought a refund, WIX rigidly adhered to its Terms of Use, stating customers are responsible for disabling auto-renewal and claiming inability to track app usage. This is unacceptable for a tech company and shows disregard for fair practice. If using TWIPLA or similar Wix apps, meticulously track renewal dates and manually disable auto-renewal well in advance. Do not expect proactive notifications. Proceed with extreme caution.
Hi, Thank you for your honest feedback. We apologize for the inconvenience you've experienced, and we're dedicated to assisting you. According to Wix: “To prevent any interruption of service, app subscriptions are set to renew automatically. You can cancel your subscription if you no longer need it.” They mention this in their Terms. Wix manages app subscriptions, and they're set to auto-renew to prevent any disruption to your service. You can easily manage your subscription settings, including canceling the automatic renewal, by going to the Premium Subscriptions section of your Wix account. Notifications are also sent in advance before renewals, and we're sorry you didn't receive one. We responded to your email on July 11, but unfortunately, we haven't heard back from you. Please don't hesitate to contact us at support@twipla.com if you need further assistance, we’re here to help. Thank you!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
The program has great tools in theory, yet the issue I've had on multiple computers is the upload of information. Many times it takes a while to upload, and a couple times it's hung, where I have to hit the refresh button. That's only my two-pence.
Hi, Thank you for your review and for sharing your experience. We're truly sorry to hear you've faced difficulties with our app. We understand how frustrating this must be. However, we'd like to clarify that our app, TWIPLA, does not have an upload functionality or feature. Our tool focuses on website analytics, which involve collecting data from your website visitors, not allowing users to upload information to our platform. Are you perhaps referring to a ‘loading’ issue, related to your recordings or data dashboards taking a while to appear? If so, could you please provide a little more detail about what specifically is taking time to load or causing you to hit refresh? This will immensely help us pinpoint if the problem is related to our app. Please don't hesitate to contact us at support@twipla.com if you're still having issues with our app. We're here to offer you our full support. Thank you!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
This was added when I signed up for Wix, and I didn't realise until I was billed a year later.
Hi, Thank you for your honest feedback. We apologize for the inconvenience you've experienced, and we're dedicated to assisting you. According to Wix: “To prevent any interruption of service, app subscriptions are set to renew automatically. You can cancel your subscription if you no longer need it.” They mention this in their Terms. Please note that Wix handles all billing, including automatic renewals for app subscriptions, as stated in their Terms. You can stop auto-renewal by canceling the subscription within the Premium Subscriptions section of your Wix account. Price is definitely a key consideration. If you'd like to continue using the app but at a different price point, we're happy to help you explore more budget-friendly plan options. For any additional questions or assistance, please contact us directly at support@twipla.com. We're confident we can provide the answers or solutions you need. Thank you!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
A company that won't allow you to cancel AT ALL, and gives you knowingly false information in the FAQ about how to cancel, isn't a company that deserves your money. Here is what they say in their FAQ about canceling: How to cancel the TWIPLA subscription? You may cancel the auto-renewal at any moment by heading to Website Settings > Subscription > Payment Method > Turn off auto-renewal. Except that option isn't available in their stand alone. Nor is the cancel app available on the Wix website. in Premium Subscriptions. That's theft. I dont want your service any more, make it easy. I STILL can't find a way to cancel, and their support 100% will not reply if your request contains any word relating to cancel. This is a bad company. My "auto renewal" comes up in early July, and I'll be I won't get any reply or help until after that, and when I request the money back, it'll be oops, sorry!
Hi, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you’ve had a negative experience with our app. Rest assured that we will do everything possible to resolve this issue. We apologize that our responses on both your support requests didn't reach you. We'll work to improve our communication channels to ensure prompt and effective assistance. Ideally, it is very easy to cancel our subscription. You can check out this link on how to cancel the auto renewal: https://support.wix.com/en/article/canceling-an-app-subscription. Please make sure that you’re logged in with ‘Owner’ access to have the option to cancel. We understand your frustration and want to provide full support. If the issue remains unresolved, please do not hesitate to contact us at support@twipla.com, so we can assist you. Thank you!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
It says you get 10 free sessions a month but that has been a lie in my case. I have only been allowed one session per month and then it says I've reached my limit. Also seems way too buggy to want to pay for it and the free trial isn't a trial at all. Sorry but I'm not paying for this knowing that after one session the app will likely tell me I'm out of sessions.
Hi, Thanks so much for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear about the frustrating experience you've had with our free plan and that you feel misled. That's definitely not the impression we want to leave. It sounds like the main issue you're facing is with our Session Recordings app, and not the TWIPLA Website Intelligence app. We completely get how frustrating it must be to reach the limit after just one session when you're expecting ten. We also take your comments about the app being "buggy" and the trial not feeling like a real trial very seriously. We're constantly striving to improve our app's stability and user experience, and your honest feedback is incredibly valuable in helping us pinpoint where we need to focus our efforts. We'd appreciate the opportunity to discuss this with you further and find a resolution together. Please do not hesitate to contact us at support@twipla.com so we can look into this. Thank you!
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
Excellent customer service
Took money from my account without any notification at all. Please refund all monies taken. I have emailed support, money taken 13.3.25 and only noticed money taken on the 16.3.25 (well within 14 day cooling off period).
Hello, We appreciate your feedback and sincerely regret the negative experience, particularly the auto-renewal charge. We understand your frustration. While Wix sets app subscriptions to auto-renew to prevent service interruptions, we agree clear notifications are crucial. We apologize that you didn't receive the renewal notification. You'll find your subscription management and auto-renewal settings in the Premium Subscriptions section of your Wix account. We've sent you an email with detailed information. If you require further assistance, please contact us at support@twipla.com. We're committed to finding a solution and addressing any concerns you have. Thank you.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Just a scam. From a free app to a almost 400$ app without even any notifications telling you that that service is gonna be renew and you'll be charge. Wix should take matter on this. I'm thinking of transferring my site somewhere else if Wix and app creator work that way here. Pure garbage and I want a full refund
Hi, Thank you for your feedback. We apologize for any trouble caused on your end. Rest assured that we will do everything possible to help you. According to Wix: “To prevent any interruption of service, app subscriptions are set to renew automatically. You can cancel your subscription if you no longer need it.” They mention this in their Terms. Please note that if you wish to stop the auto-renewal, that must be done from your Wix account, within the Premium Subscriptions section. We apologize if you did not receive a renewal notification. We understand your frustration and are committed to resolving any issues. Please contact us at support@twipla.com, and we will provide our full support. Thank you.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
They are by far the worst app that I have ever used. They hid the fee and said free trial at first until they charge us almost $300 for the service one year after. Highly would not recommend them. So be aware that it is not a small price once your free trial is up.
Hi, Thank you for your feedback. We're very sorry to hear about your experience with our app and the unexpected charge. We aim to provide clear information about our pricing and auto-renewal policies. Our free trial allows users to fully evaluate our service before committing to a paid subscription. As with many subscription services, the trial automatically converts to a paid subscription unless canceled before the renewal date. To ensure you're informed, Wix sends a notification prior to the auto-renewal charge. According to Wix: “To prevent any interruption of service, app subscriptions are set to renew automatically. You can cancel your subscription if you no longer need it.” They mention this in their Terms. You must cancel through your Wix account, in the Premium Subscriptions section. We'd appreciate the opportunity to discuss this with you further and find a resolution. Please do not hesitate to contact us at support@twipla.com so we can look into this. Thank you!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Terms and conditions are unclear, I found out way too late when an auto renewal hit and charged for it. It does not seem like I am the only user with this experience. It may offer as a free trial but it is not worth the cost of forgetting and being charged. Proceed without it.
Hi, We are very sorry to hear about your experience with the auto-renewal charge. We understand how frustrating it can be to be charged without prior notification. We offer a free trial to allow users to fully experience our service. However, like many subscription-based services, the trial automatically converts to a paid subscription unless canceled before the renewal date. We recognize that our communication surrounding this could be improved and are taking steps to make our renewal process more transparent. You can manage your subscription and disable automatic renewals in the Premium Subscriptions section of your Wix account. Please reach out to our support team at support@twipla.com so we can extend our support on this matter. Thank you!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
first it says it's free, then it cuts off money without your knowledge, I want the money that was cut off to be returned immediately
Hello, Thank you for your feedback. We understand your frustration and apologize for any confusion concerning the charges. We offer both free and paid plans. Your subscription was free for a year as part of your Wix Premium plan and then transitioned to a paid subscription. We strive to be transparent about our pricing and ensure users are aware of all charges. Wix manages subscription services, which include automatic renewals to ensure uninterrupted service. As stated in Wix's Terms, "To prevent any interruption of service, app subscriptions are set to renew automatically. You can cancel your subscription if you no longer need it." You have full oversight of your subscription and can cancel automatic renewals in the Premium Subscriptions section of your Wix account. We apologize if you did not receive a renewal notification. Please contact us at support@twipla.com if you have any questions or require further assistance. Thank you.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hi, first of all, you guys dont have a clear policy, then you market yourself free and then you a complete complex web lies. You guys are charging without telling the clients. On that you don't have a refund policy, so don't subscribe as they have a nonsense policy, I am not alone, they have bots who are leaving 5-star reviews otherwise they are just a scammer and wix is also the part of the scam. On the Wix website they say that they are inbuilt part and then they charge you.
Hi, Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear about the negative experience you've had. We understand how frustrating it can be, and we want to help. We offer both free and paid plans to cater to different needs. Wix manages app subscriptions, which renew automatically to keep your service active. You also have full control over your subscription settings and can cancel the automatic renewal in the Premium Subscriptions section of your Wix account. Wix also sends renewal notifications, and we apologize that you didn't receive yours. We value all feedback, both positive and negative, and don’t use bots for reviews. We are committed to providing a high-quality service, and we rely on genuine user reviews to help us improve. Please don't hesitate to contact us at support@twipla.com if you have any questions or need further assistance.
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
great way to showcase the reviews
Hi, We understand your concern about pricing and that you were charged without notice. We understand this is frustrating. We want to help resolve this. We strive to offer a range of subscription options so that users can choose the plan that best fits their needs and budget. Our plans vary in terms of page views, recordings, heatmaps, etc. Would you be interested in learning more about our different options? We can help you find one that fits your budget. Wix manages app subscriptions, and they're set to auto-renew to prevent any disruption to your service. You can easily manage your subscription settings, including canceling the automatic renewal, by going to the Premium Subscriptions section of your Wix account. Notifications are also sent in advance before renewals, and we're sorry you didn't receive one. We sent you an email with the details that you need. Please do not hesitate to contact us at support@twipla.com, should you need further assistance.
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
Garbage an expensive renew by it self
Lütfen Para iadesini gerçekleştirin. Zor bir zamanda habersizce otomatik yenilendi onayım alınmadan. Lütfen iade geçin parayı. Uygulamayı zaten kullanmıyordum!..
Merhaba, Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Platformumuzla yaşadığınız olumsuz deneyim için özür dileriz. Bu konuda size yardımcı olmak için mümkün olan her şeyi yapacağımızdan emin olabilirsiniz. Wix'e göre: “Herhangi bir hizmet kesintisini önlemek için, uygulama abonelikleri otomatik olarak yenilenecek şekilde ayarlanmıştır. Artık ihtiyacınız yoksa aboneliğinizi iptal edebilirsiniz.” Bunu Şartlar'da da belirtmişler. Otomatik yenilemeyi durdurmak istiyorsanız, bunun Wix hesabınızdan Premium Abonelikler bölümünden yapılması gerektiğini lütfen unutmayın. Kullanım durumunuz hakkında daha fazla bilgi edinmek ve deneyiminizle ilgili mümkün olduğunca çok ayrıntı bulmak isteriz, böylece bunu çözebilir ve sizin için doğru hale getirebiliriz. Size her konuda tam desteğimizi sunabilmemiz için lütfen support@twipla.com adresinden bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Her şey için bir çözüm veya bir açıklama olduğundan eminiz. Teşekkür ederiz!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
buongiorno l'app a smesso di funzionare senza preavviso !! ho provato a disistallarla e a riattivarla ma è praticamente non da segni di vita non si apre ; ho contattato l'assistenza clienti ma non mi sono stati di grande aiuto; peccato era una bella app !!!
Salve, Grazie per il suo feedback. Siamo veramente dispiaciuti per l'esperienza negativa che ha avuto con la nostra piattaforma. Il suo feedback è importante per noi e ci impegniamo a sistemare le cose. Comprendiamo la sua frustrazione per la precedente interazione con l'assistenza. Ci impegniamo a fornire un'assistenza eccellente. Lavoriamo insieme per risolvere questo problema. Abbiamo esaminato la schermata che ci ha fornito e abbiamo identificato un potenziale problema di interferenza con i blocchi degli annunci. Il 16 ottobre le abbiamo anche inviato i passi per la risoluzione dei problemi, ma non abbiamo ricevuto risposta. Se non li ha ricevuti o ha bisogno di ulteriore assistenza, non esiti a contattarci all'indirizzo support@twipla.com in modo da poterle offrire tutto il nostro supporto. Grazie!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Very bad support and it has some bugs non translated buttons etc.
Hi, Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear that you experienced issues with our app and support. We value your business and want to ensure you have a positive experience. We apologize that our previous support response on October 18th didn't reach you. We'll work to improve our communication channels to ensure prompt and effective assistance. To potentially resolve the issue, we noticed some users experience display problems due to ad blockers or VPN connections. Could you try temporarily deactivating any ad blockers or VPNs and see if that resolves the untranslated buttons? Another possible reason is that the locale is set to a different language. Try changing your browser language to EN to see if it would resolve it. We understand your frustration and want to provide full support. If the issue remains unresolved, please do not hesitate to contact us at support@twipla.com, so we can offer you our full support on any matter. Thank you!
3 reviews across 3 apps 2 unpublished
PÖRFEKTO
Terrible Support
I tried cancel subscription multiple time but its not cancelling
Hello, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you’re having difficulties with our app, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Please rest assured that we are committed to resolving this issue as quickly as possible. Cancellation is typically a straightforward process, and we apologize if it hasn't worked smoothly on your end. Please note that the subscription can only be canceled from your side through the Premium Subscriptions section of your Wix account. We have received your support request and have responded with detailed instructions. If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to contact us at support@twipla.com. We’re here to help! Thank you for your understanding.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hi, Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had an unpleasant experience with our app. Your feedback is incredibly valuable to us, and we want to understand how we can improve things. We'd love to hear more about your use-case and gather as much information about your experience as possible so that we can fix this right away for you. Please do not hesitate to contact us at support@twipla.com so we can extend our support on this matter. Thank you!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Requested help 3 months ago for a solution, no communication no solution. waste of space
Hi, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and the lack of communication regarding your request. This is certainly not the level of service we strive to provide. We take your feedback seriously and would like to make things right. Please reach out to us directly at support@twipla.com so we can address your concerns as a priority and find a solution that meets your needs. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to regain your trust.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Plan comparison
External pricing
External pricing
$2.48 / month
$29.76 billed yearly Save 17% yearly$2.99 / month
$7.46 / month
$89.52 billed yearly Save 17% yearly$8.99 / month
$14.93 / month
$179.16 billed yearly Save 17% yearly$17.99 / month
| Feature | External pricingFree | Paid planStarter | Paid planBasic | Paid planAdvanced |
|---|---|---|---|---|
| Visitor DevicesIs your website mostly visited by users on a mobile phone? This is the way to find out, see stats for mobile, tablet, desktop usage! | Included | Not included | Included | Included |
| Visitor Operating SystemsWondering what Operating Systems your visitors are using? Whether they're using iOS or Windows? This is the place! Optimize your content and website based on your findings. | Included | Not included | Included | Included |
| Visitor RecordingsThe Visitor (session) Recordings feature enables you to play actual (anonymous) videos of your visitors and see exactly what they are doing on your website - enabling you to optimize your website! | 2 recordings | Not included | 15 recordings | 25.000 recordings |
| Referring sitesReferring sites enable you to visualize from what other/third websites your traffic is actually coming from and on what pages those forwarded visitors land. | Included | Not included | Included | Included |
| Mobile AccessDo you want to check all your stats wherever you are using your mobile? Get easy access to TWIPLA stats on your phone. | Included | Not included | Included | Included |
| FunnelsKeep track of your conversions and get better insights on when and how you lose website visitors along the way. | 1 | Not included | 2 | 8 |
| HeatmapsEasily reveal which areas of your website your visitors interact with the most and/or the least! | 1 | Not included | 2 | 15 |
| Browsers usageGet the clear picture on what browsers your visitors are using! | Included | Not included | Included | Included |
| ConversionsWith Conversions analytics, you are able to set goals that you consider important for the success of your website. For instance, your visitors reaching a certain page, submitting a payment etc | Included | Not included | Included | Included |
| Latest Visitors OverviewThe Latest Visitors section gives you great insights into the real-time visits that your website is getting and reveals all you need to know about your visitors: their IP, geolocation, time spent etc. | Unlimited | Not included | Unlimited | Unlimited |
| Visitor GeolocationsThe Visitor Geolocations module provides you with approximate locations of your website visitors. Want to see where your visitors are coming from? Just look at the map! | Included | Not included | Included | Included |
| SurveysCreate long questionnaires on separate pages for any type of participant | 1 | Not included | 2 | 3 |
| Dashboard cardsGet a sneak peek at your websites' overall performance with elegantly designed dashboard cards - all you need to look at to see how your website is doing when you are in a hurry! | Full access | Not included | Full access | Full access |
| Landing pagesLanding Pages helps you see on what pages your visitors land when they first start visiting your website. Analyze this behaviour, in order to improve your conversions. | Included | Not included | Included | Included |
| Traffic chartsWant to know when your traffic spikes during the week and at what hour? The Traffic Charts module sums it up for you as plainly as possible! | Full access | Not included | Full access | Full access |
| Monthly trafficThe monthly traffic represents the number of monthly page visits tracked on your Website until tracking is automatically stopped. | 400 visits | Not included | 100.000 visits | 250.000 visits |
| Visitor Screen-ResolutionsCheck out the most commonly used resolutions of your website visitors and optimize your website for those! | Included | Not included | Included | Included |
| Page visitsDo you want to know which of your websites' pages are the most visited? The "Page visits" shows how many visits each of your pages has. | Included | Not included | Included | Included |
| PollsIntegrate quick feedback bubbles directly in your website pages. | 1 | Not included | 2 | 3 |
| Custom Country DataCustomize the level of data processing per country within our 4-tiered Data Privacy Center. | Not included | Not included | Not included | Included |