1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.








Overview
SMS Blast puts your message on the one screen your customers always check. Text messages get read more than email, so send an SMS blast to your whole contact list or to one segment, and let automatic SMS notifications keep you and your customers up to date. SMS marketing campaigns. Write your text message, greet each contact by first name, import phone numbers from your site Contacts or add them yourself, target a group with Contact Labels, preview the message on a phone screen and send your bulk SMS campaign. Recipients can reply STOP to opt out. SMS alerts for you. Get a text when a new Stores order comes in, a Booking is created, rescheduled or canceled, an Events ticket is sold or a Form is submitted. Switch each alert on or off, edit its wording and send it to up to 2 phone numbers, so no order goes unnoticed. SMS notifications for your customers. Remind clients of upcoming Bookings with up to 2 SMS reminders at the times you choose, confirm orders and shipping, and confirm form submissions by text. Customers show up on time and always know what happens next.
Additional product media

Official Wix marketplace summary
Review activity, rating distribution, stored replies, publication state, and App Market Index review-pattern signals.
Calculated as of
Reviews in selected period
1 0 (0%) vs previous 30 days1 Reviews in the selected 30 days and 1 in the previous 30 days.
Analysis pending coverage
Visualize Review volume and rating mix over time, plus Review-pattern activity.
Ratings describe currently preserved Reviews grouped by their original Review dates. Unpublished activity uses surviving Wix-supplied unpublication dates. Switch to Table for exact numbers.
| Month | Reviews | Rating | Unpublished | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 5 stars | 4 stars | 3 stars | 2 stars | 1 star | |||
| Mar 2022 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2022 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2022 | 5 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 |
| Jun 2022 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2022 | 15 | 13 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
| Aug 2022 | 6 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2022 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Nov 2022 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2022 | 5 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2023 | 5 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2023 | 6 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Mar 2023 | 6 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2023 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2023 | 5 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2023 | 6 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2023 | 6 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 5 |
| Aug 2023 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2023 | 12 | 10 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
| Oct 2023 | 6 | 4 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 |
| Nov 2023 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2023 | 5 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 |
| Jan 2024 | 11 | 10 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Feb 2024 | 11 | 10 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2024 | 9 | 6 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 |
| Apr 2024 | 8 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2024 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2024 | 7 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2024 | 5 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2024 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Sep 2024 | 8 | 7 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2024 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2024 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Dec 2024 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2025 | 6 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Feb 2025 | 5 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Mar 2025 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2025 | 7 | 5 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| May 2025 | 6 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| Jun 2025 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Jul 2025 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2025 | 5 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2025 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2025 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2025 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2026 | 8 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2026 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2026 | 7 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2026 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2026 | 6 | 5 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
| Jun 2026 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2026 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2026 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2026 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Review-pattern Timeline data is pending complete coverage.
App Market Index archive
These are preserved App Market Index Review rows. They are separate from the current official Wix marketplace summary shown above, and publication labels describe the state currently stored by App Market Index. About this archive
App Market Index Review-pattern filters are pending complete coverage.
Show other reviews by reviewerThese Reviews were previously observed by App Market Index and Wix later supplied an unpublished state for them.
Told me their carriers don't allow gun training facilities to use their platform. but thus far they have not refunder me!!
Hello, This is the 2nd time that you've upgraded the app, and we told you that sms marketing can't be done in the area of guns. You've upgraded a few months, and we refunded the payment at that time - we mentioned that this is in breach of our terms of use. Now a second time you've upgraded and tried to send sms marketing related to guns. When we approached you, it was mentioned that you "forgot". A refund is pending. Please do not attempt to upgrade a 3rd time - this is in breach of terms of use. Thank you
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
You can get same service elsewhere for 5 cents per sms. I would strongly advocate the owner of the app to be reasonable. I moved on to other services.
Hello, Very sorry, but this is factually wrong. We provided a very good offer for a 10K Monthly SMS package. We would really appreciate if you can read our message again, regarding our offer. Thank you
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Somehow, for whatever reason, the customer service kept telling me the plan was $25 USD/month, but it actually was showing $10AUS / month in the WIX app store. Almost got scammed.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
test co owner
Thank you for your review!
7 reviews across 7 apps 7 unpublished
I was worn from previous user their purpose is to retain your client contact information and resell .
Anyone reading the other reviews can 100% verify that you are saying is not the case. We asked you to provide proof of business incorporation + ID because you were attempting to ask for social security numbers via SMS. You didn't want to provide the documents and posted a review.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I had high hopes for the app, but some things need work. i'm willing to give it another go.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
why would I pay for text messages when I could just send them myself. ABSOLUTELY NO CUSTOMER SERVICE, THE UX - INTERFACE DOESNT SHOW YOU WHERE TO COMPOSE A NEW MESSGE, DEAR WIX. DID YOU ACTUALLY VET OUT THIS COMPANY BECAUSE IT FEELS LIKE ANOTHER .COM SCAM
Hello, We responded to your request in 1 hour and 18 minutes. 90% of the times, our support is instant using the chat. Sometimes though, it may take a few hours to hear back. Creating a campaign is a one click action. Please see this screenshot: https://prnt.sc/-gbiAu39yxOy - thank you.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
purchased credits that i dont have credit for and test sms doesnt work
Hello. Please note that after you upgraded the app, you must refresh the page for the subscription to show. We haven't received any message from you on support so that we can properly investigate why this is not working for you. If we find out that this doesn't work for your particular use case, it's always possible to receive a full refund - no questions asked. Contact us at contact@marketpushapps.com so that we can take a look. Thank you!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I can use a similar service online for less than $10 for over 200 texts. This one wanted $30 for the same amount. Additionally, it does not allow for all of the contact list filters. If I want to only chose "subscribed", there is no option. Instead, I have to choose every individual plan and send them to those recipients separately. Over all, too expensive and not convenient enough.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hello! Thank you for leaving the feedback. If there is anything that we can do better, please let us know. Thank you!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
the paid plans are very misleading , app lags .. works slow & on top of that the owner/ customer service is horrible & rude .. definitely DON'T RECOMMEND
Hello. You've asked us for a refund telling us that the app "does not work" and that "you have not used it". Upon further investigation we found that you've used all the SMS contained in your premium package. A refund would have been possible if you wouldn't have used all the SMS credits.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
As per advertisement, its mentioned that promotional message can be limited but normal order message will be unlimited . However after 15 ( as per plan) they will stop sending message. Thats not good .. who will pay 5.34 Euro for 15 Messages
Hello. We're sorry that you didn't have a good experience. Both marketing and notifications consume SMS credits when sending SMS. In our marketing materials, there's no mention that order notifications are unlimited. We send one SMS to inform you of surpassing the subscription limits. Also, please note that Hobby plan has 30 SMS, not 15. Thank you
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I would not recommend this app. I tried to send a time sensitive sms and it never sent. It remained "in review" status. I reached out through the chat bot and via email for help and have not received a response yet.
Hello. We are very sorry for the unpleasant situation. I'm afraid that during the weekend, campaign approval times may take a few hours. We apologize!
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Plan comparison
$6.99 / month
$83.88 billed yearly Save 13% yearly$8 / month
$16.99 / month
$203.88 billed yearly Save 15% yearly$20 / month
$34.99 / month
$419.88 billed yearly Save 17% yearly$42 / month
$110.99 / month
$1,331.88 billed yearly Save 17% yearly$133 / month
| Feature | Paid planHobby | Paid planPro | Paid planExpert | Paid planMogul |
|---|---|---|---|---|
| Submitted Forms AlertsReceive an SMS message whenever a customer submits a Form on your site. | Included | Included | Included | Included |
| Restaurants AlertsReceive SMS whenever a customer creates an order. Send your customers an SMS when orders are accepted, fulfilled, or rejected. | Included | Included | Included | Included |
| Booking Reminders for CustomersSend up to 2 SMS reminders to customers that have an upcoming Booking so they'll never miss their appointment again! | Included | Included | Included | Included |
| Marketing CampaignsSend mass bulk SMS marketing campaigns to your customers. | Included | Included | Included | Included |
| Contacts IntegrationGet a list of all your available Contacts. Easily select the contacts that you want to send notifications to. | Included | Included | Included | Included |