2 reviews across 2 apps 0 unpublished
Great app and helpful agent





Overview
Cookie consent management built for Wix, not just compatible with it. Usercentrics for Wix is developed in direct partnership with Wix, using Wix's own infrastructure. Wix loads many scripts server-side and on demand, meaning standard cookie banners often miss them. Usercentrics coordinates consent blocking directly with Wix's servers, so every tracker is properly managed. Your apps and widgets keep working. Nothing breaks. Stay compliant with GDPR and CCPA. Usercentrics displays the right consent experience based on where your visitors are located. Consent records are stored for regulatory audits. Keep your Google Ads running. Google requires Google Consent Mode v2 for EU traffic. Without it, you risk losing remarketing, conversion tracking, and personalization. Usercentrics sends consent signals automatically. No setup needed. Your banner, your brand. Choose black and white on the free plan, or upgrade for full color customization, your own logo, and 60+ languages. Trusted by businesses in over 180 countries. Google-certified CMP. Free plan available - no credit card required.
Additional product media

Official Wix marketplace summary
Review activity, rating distribution, stored replies, publication state, and App Market Index review-pattern signals.
Calculated as of
Reviews in selected period
0 −32 (−100%) vs previous 30 days0 Reviews in the selected 30 days and 32 in the previous 30 days.
Visualize Review volume and rating mix over time, plus Review-pattern activity.
Ratings describe currently preserved Reviews grouped by their original Review dates. Unpublished activity uses surviving Wix-supplied unpublication dates. Switch to Table for exact numbers.
| Month | Reviews | Rating | Suspicious | Unpublished | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 5 stars | 4 stars | 3 stars | 2 stars | 1 star | Suspicious | Very | Extremely | Unpublished | |||
| May 2024 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2024 | 10 | 3 | 0 | 0 | 1 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
| Jul 2024 | 9 | 1 | 0 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Aug 2024 | 8 | 1 | 1 | 3 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2024 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2024 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 |
| Nov 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2025 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2025 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 |
| May 2025 | 8 | 5 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2025 | 20 | 3 | 1 | 0 | 2 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2025 | 13 | 4 | 0 | 0 | 0 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Aug 2025 | 28 | 16 | 0 | 0 | 0 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 |
| Sep 2025 | 26 | 12 | 2 | 1 | 2 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 |
| Oct 2025 | 33 | 19 | 2 | 2 | 0 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| Nov 2025 | 23 | 15 | 0 | 0 | 2 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 |
| Dec 2025 | 23 | 20 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2026 | 38 | 25 | 2 | 3 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 19 |
| Feb 2026 | 29 | 26 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2026 | 29 | 25 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2026 | 31 | 28 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2026 | 30 | 24 | 1 | 0 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2026 | 26 | 22 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2026 | 20 | 18 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2026 | 30 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
App Market Index archive
These are preserved App Market Index Review rows. They are separate from the current official Wix marketplace summary shown above, and publication labels describe the state currently stored by App Market Index. About this archive
It won't even show up in my dashboard, so I have no way of knowing it's even working. And the Help Center was of no help at all.
Hello officialjoelpulliam, we're sorry to hear this, that's frustrating. We want to make sure the banner is running and working correctly. Could you share your site URL to our support team so we can get this fixed: https://wix-support.usercentrics.com/hc/en-us/requests/new?
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
Great app and helpful agent
Hello athextechnology, thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience. If you could share more details, our team would like to help: https://wix-support.usercentrics.com/hc/en-us/requests/new
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
die gier zeigt sich immer dann wenn man seinen hals nicht voll bekommt. ein rückschritt positive zu vermarkten. davor konnte man seinen banner farblich und der typo anpassen, dies war im gesamtpaket enthalten nun soll man extra 7€ je Monat bezahlen um einen Scan durchzuführen und keine Logo Werbung oben drauf zu haben... finde ich frech ziehe aber meine Konsequenzen daraus
Hello franzbaur, thank you for your feedback. We understand your frustration. It may be helpful to know what the plans include: the free plan offers neutral black and white banner designs that blend smoothly into your site, along with Google Consent Mode support at no additional cost. The premium plan provides further customisation, including the option to add your own logo, remove our branding, and automatically match the banner style to your site's theme. Your perspective on the pricing structure has been noted internally. If you have any questions about the available plans or need assistance, our team is here to help: https://wix-support.usercentrics.com/hc/en-us/requests/new
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Lowest quality cookies banners.
Thank you for your feedback. We do have black and white banner themes for free which are a more neutral fit, as well as other new customisation features. We'd like to hear more from them about how we could improve our banners and customisation experience - feel free to reach out to our support team https://wix-support.usercentrics.com/hc/en-us/requests/new
3 reviews across 3 apps 0 unpublished
Predatory banners of falsehoods
Predatory warnings unnecessary
Please Add more Customizations, also works pretty Slow, and not upto the mark
Hi there, sorry to hear the app hasn't been working well for you. We'd like to understand what's happening on your end and hear which customizations you're missing — that kind of input directly shapes how we improve the app. Please reach out so we can dig into this with you: https://wix-support.usercentrics.com/hc/en-us/requests/new
6 reviews across 6 apps 0 unpublished
This is backbone for customers/developers
This feature needs more attention from wix
I cant see gallery photos update images in dashboard
Very limited Customization !!!
The rates country-wise is very high or i should say costly
Not functioning. Cannot open app to manage it. Just blank screen no matter how many times I try.
Hello karley605, Thank you for letting us know, and we're sorry to hear you're experiencing this issue. Could you please reach out to our support team so we can investigate and get this resolved for you? You can contact us here: https://wix-support.usercentrics.com/hc/en-us/requests/new
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
Excellent App, Excellent Support!
Cannot upgrade / chance pricing due to 404. Will gladly remove review once fixed.
Edited: Hi there, we're glad to confirm we've solved the issue now! Thank you for sharing your feedback again. Please let us know if we can support you with anything else. The Cookiebot Team ---- Hello digital3095, Thank you for letting us know. Our team is actively working on a fix for this, and we want to make sure you're updated as soon as it's resolved. Could you please reach out to our support team so we can keep you in the loop? You can contact us here: https://wix-support.usercentrics.com/hc/en-us/requests/new
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
There’s no way to remove that ugly and completely unnecessary fingerprint icon. Other than to use a different plugin…
Hello hello93744, thank you for your feedback! Just to let you know, it is possible to remove the fingerprint icon for free. We'd love to understand why this wasn't working on your end — could you please reach out to our support team so we can look into it? You can contact us here: https://wix-support.usercentrics.com/hc/en-us/requests/new
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
Great
Aucune modification tolérée avec le forfait free, donc en gros faut payer direct 7 balles par mois, ne perdez pas votre temps si vous cherchez un outil free.
Hi olivierpeyr, thank you for sharing your feedback. We understand the frustration - the free plan does have limitations on customization, and we're sorry it didn't meet your needs. If you'd like to learn more about what's included in the free plan, our support is happy to help: https://wix-support.usercentrics.com/hc/en-us/requests/new
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
useless
Hi mateiivan99 , thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. If you would like to share more about what did not work for you, we are here to listen and help. Please reach out to our support team so we can better understand your concerns and work toward a solution together: https://wix-support.usercentrics.com/hc/en-us/requests/new
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Plan comparison
External pricing
External pricing
$7 / month
$84 billed yearly$7 / month
| Feature | External pricingFree | Paid planPremium |
|---|---|---|
| Light and dark banner themes | Included | Included |
| Block user interaction until consent | Included | Included |
| Unlimited banner views | Included | Included |
| Languages | 1 default language | 60+ languages available |
| GDPR and Google Consent Mode V2 support | Included | Included |
| Fully customizable bannerIncludes changing colours (buttons, links, background, etc.) and limiting the privacy trigger to selected pages | Not included | Included |
| CCPA support | Not included | Included |