1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
By Searchanise



Overview
Searchanise will help your store increase sales and conversions by providing lightning-fast site search and flexible filtering tools. From the moment your visitors start typing in the search bar to the point of checkout, we’ll guide them with personalized search results, ensuring they find exactly what they need. Along with lightning-fast search results, our powerful app enhances your store’s performance and accelerates growth through advanced merchandising rules, redirects, and comprehensive analytics. Searchanise is trusted by over 14,800 e-commerce clients, including brands like Sennheiser, Durex, and MediaMarkt. With so many features packed into one app, it’s everything your store needs to convert visitors into buyers and keep them coming back.
Additional product media

Official Wix marketplace summary
Review activity, rating distribution, stored replies, publication state, and App Market Index review-pattern signals.
Calculated as of
Reviews in selected period
0 −1 (−100%) vs previous 30 days0 Reviews in the selected 30 days and 1 in the previous 30 days.
Visualize Review volume and rating mix over time, plus Review-pattern activity.
Ratings describe currently preserved Reviews grouped by their original Review dates. Unpublished activity uses surviving Wix-supplied unpublication dates. Switch to Table for exact numbers.
| Month | Reviews | Rating | Suspicious | Unpublished | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 5 stars | 4 stars | 3 stars | 2 stars | 1 star | Suspicious | Very | Extremely | Unpublished | |||
| Nov 2021 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2021 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2022 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2022 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2022 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Mar 2023 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2023 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Jun 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| Jul 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2023 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2023 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Feb 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2024 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2024 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2024 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Jun 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2024 | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2024 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Sep 2024 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Oct 2024 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Nov 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Dec 2024 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Jan 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Feb 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2025 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| May 2025 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2025 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jul 2025 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2025 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Sep 2025 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Oct 2025 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
| Nov 2025 | 4 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
| Dec 2025 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jan 2026 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| Feb 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Mar 2026 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Apr 2026 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| May 2026 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Jun 2026 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
| Jul 2026 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| Aug 2026 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
App Market Index archive
These are preserved App Market Index Review rows. They are separate from the current official Wix marketplace summary shown above, and publication labels describe the state currently stored by App Market Index. About this archive
Never notified me my subscription was coming up for renewal or anything. Cannot renew it won't let me. What is going on?
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
We had an issue with search on the word "used". Support helped me very quickly realize that used was in the items descriptions. Well done
Thank you for leaving a review! We're happy to see that our support team was of help and that our search works well for your store. Feel free to contact us with any questions.
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
ShopUp
On site search only, i dont need it , i have menu bar for that
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I never signed up for this app. somehow I got it added to my website WITHOUT MY CONSENT, I get emails from them, and I cannot remove the app. what the hell is this. Customer support claims they can do nothing to delete my account, is this a joke
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Good Service
Thank you very much for your kind review! We're happy to see you're satisfied with Searchanise. Feel free to contact us with any questions.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I run a specialized collectibles website with thousands of products, and search functionality is critical to my business. Searchanise provides fast, accurate search results, an instant search dropdown, product filtering, and much better search capabilities than Wix's native search. We encountered a difficult issue that would have been easy to dismiss or work around, but they stayed engaged, communicated regularly, and continued investigating until the problem was fully resolved. Throughout the process, I always felt that my concerns were being taken seriously and that they genuinely wanted to find a solution. In an era when many companies provide only basic support, Searchanise went above and beyond. Their combination of responsive communication, technical knowledge, powerful search features, and commitment to customer success has made me a very satisfied customer. I highly recommend Searchanise to anyone looking for a professional search solution for a Wix store.
Thank you for this glorious review! It feels amazing knowing you are satisfied with both our functionality and our customer service. Please make sure to contact us with any questions!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Guys are fast on responding to requests and questions. Few features would be gret like dedicated result page with sharable URLs.
Hello, Thank you for the review! We're happy to see you enjoy our app and communicating with our support team. You can also share all your ideas for improvement via email at feedback@searchanise.io - we're always happy to receive your feedback. It helps us be better for you!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Ich wollte anfangs kein Geld für eine einfache „Suche“ ausgeben. Aber wenn man einen wirklich guten WIX-Shop haben möchte, ist diese App (Smart Search by Searchanise) die beste Wahl. - Sehr schnelle Suche. - Individuell anpassbar. - Premium-Support, wenn etwas angepasst oder modifiziert werden muss. Weiter so! 👍
Hello, Thank you very much for your high rating! We appreciate your kind words and are happy to hear that you have decided to stay with us. Feel free to contact us if you have any questions.
3 reviews across 3 apps 0 unpublished
Da fehlen noch funktionen
Extrem Langsam
I WOULDLIKE FOR MY TRADEMARK LOGO TO BE ADVERTISED ON EVERY PAGE I CREATED MY LOGO BEHIND MY YOUTUBE CHANNEL AS SONJA LYNN WILLIAMS 223 I AM VERY POETIC AND ARTISTIC WITH A WONDERFUL CREATIVE DOWN TO EARTH MIND BE ON LOOKOUT FUTURELY FOR UPCOMING HATS AND TSHIRTS DESIGNED ESS TUBING ON THE WAVES!!
Hello, Thank you for the review! Please let us know if you have any questions regarding the Searchanise app. We will be glad to help.
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
I'm liking Wix itself!!
Wix shows that there is an exclusive FREE upgrade available for the app, but when you try to avail it, it asks for the payment. When I raised the matter with WIX support, they were unaware and suggested contacting the app's customer support. When I reached out to app support, they asked me to go back to the Wix team. No one had any idea what to do. They just kept on making me run from post to pillar. Finally, I deleted the app for my peace of mind.
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
Very useful app
Hello, Thank you for the review! We highly appreciate you found the app and our widgets useful. Feel free to contact our support team if any questions arise. We'll be glad to help!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Forget it. It's hideous and cannot customise
Hello, We are very sorry to hear that you faced an issue with our widgets' customization! We totally understand how important it is to have a visually appealing search functionality in your store. That's why we're eager to help. We contacted you from our feedback@searchanise.io email address. Please reply to that message and share any details of the design issues you faced. We will be glad to improve our widget's looks for you!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I’m very satisfied with Searchanise support! The Help Center is fast and helpful, and all my questions were answered quickly. Thank you for the professional assistance!
Hello, Thank you so much for such a kind words! We are glad to hear that our Support Team and Help Center were able to assist you efficiently. If you need any further help, we are always here to support you.
3 reviews across 3 apps 0 unpublished
hy is it not possible to display the posts in a list-like or horizontal layout
support was good
Quick to install, incredibly difficult to remove
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
It’s still not working on Wix Studio, and it’s been over four months that they’ve been telling me their development team is working on a fix.
5 reviews across 5 apps 1 unpublished
Good
For the moment its perfect
Everything is perfect
appli au top
When the number of products in the search results is low, specifically less than 4 items, scrolling down causes a bug that results in a completely white screen.
Hello, We are very sorry to hear that you faced this issue in the Search results widget! It's certainly not a normal behavior and we're eager to investigate it. We contacted you from our feedback@searchanise.io email address. Please reply to it with all the details and we will start looking into them with priority. Best wishes, Searchanise team
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
Awful apps
Not sure how legit this app is. I have purchased a monthly subscription and customer service claims they have not received any payment despite the fact i have shown them the invoice from Wix and that my bank acc. has been actually charged. Still awaiting them to grant me access.Horrible experience.
3 reviews across 3 apps 2 unpublished
SCAMMERS! Avoid at any cost
awaiting their important update which can be a game changer
I need to be able to give it 0 Stars. It doesn't work AT ALL and you cannot delete it.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
13 reviews across 13 apps 1 unpublished
Very Helpful app
Very good app
This is the best car selling car ever!!!!
best app
Very good app
Showing 5 of 12 other reviews.
View all reviews by this reviewerEven though I uninstalled the app, the magnifying glass icon will remain present on the live website, although it does not show on the Wix editor. Not happy.
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
Automatic Notification Settings
Works ok but only 2 weeks. I find it a scam, to advertise an app as free when you have to buy 2 weeks later. Sorry, but it looks cheap for Wix.
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
The search engine worked at the beginning, now it does'nt :(
Hello, We are very sorry to see that you experienced an issue with Searchanise! We're here to help you with that. We contacted you for more details via email, yet we got no reply. If you're still facing any issues with our search, please contact us via email at feedback@searchanise.io. We are eager to investigate the issue you're seeing and help you fix it. Best wishes, Searchanise team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I was looking for a specific search solution for my website. Searchanise is perfect for what I need! The support is fantastic. A shout-out needs to especially go to Alex B. who was amazing. Well done, Searchanise. Keep it up.
Thank you for this kind review! We're happy to see you're satisfied with both our functionality and our support team. Alex was especially thrilled to read your review. Please let us know if any other questions appear. We are always glad to help! Best wishes, Searchanise team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hello, I've sent you guys a support message. I'm unable to connect the search bar, I'm getting a "Service Unavailable" can you guys please help me get this connected.
Hello! We are truly sorry to see you faced this issue with adding a search bar! We are here to help you with it. However, we haven't found your message in our support team's inbox, I'm afraid. Could you please contact us again via email at feedback@searchanise.io with your store URL and a reference to this review? It will help us identify your message faster so we can start the investigation process and get the search bar working. We hope to hear from you soon! Best wishes, Searchanise team
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
BETTER SEARCH BAR
Once you download it they charge $10-15 a month, it's not a bad plugin either but just not fully what I was looking for. I just think newcomers should know pricing.
We’re very sorry that your experience with Searchanise wasn’t very positive! It was our duty to investigate this situation to see what happened with your instant charge. You initially installed Searchanise at the beginning of the year and uninstalled it shortly after. From day one, you had our 14-day trial. Later, you reinstalled the app, and as 14 trial days had already passed before, you had to subscribe to our paid plan to use Searchanise. We’d like to clarify that this is how Wix Billing works: the trial period is activated from the moment of the first installation and doesn’t pause when the app is uninstalled. We're very sorry you didn’t get a chance to fully use your trial! If you’re interested in a refund, please contact the Wix support team since Wix Billing handles all payments. If you’re ready to share your feedback about any features we might be missing, it would be appreciated! Feel free to contact us at feedback@searchanise.io anytime. Best wishes, Searchanise team
3 reviews across 3 apps 1 unpublished
Wix does it for free
Really Good!!
no he tenido ningun inconveniente
Thank you for your kind review! We're glad to see that your experience with Searchanise has been positive so far. Please make sure to contact us with any questions. We will be glad to help! Best wishes, Searchanise team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Thank you for your 5-star review! We're happy to see you're satisfied with our app! If you ever have any questions or need help, please don't hesitate to reach out. We’re here to assist! Best wishes, Searchanise team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I've contacted them multiple times this morning when the app stopped working. Nothing happens when you click the hour glass. The app is totally useless. Support told me there's no issue - sort it out myself with WIX. WIX support told me to contact the app developer. Very angry.
Hello, We are very sorry that you faced this search issue with our app! Due to the difficulty of reproducing it, our support and development team needed more details, yet the issue appeared to be gone before you had a chance to provide them. Still, we are sorry your experience with our support team was disappointing! We have analyzed this situation and we already have ways to improve our service for you. So, if you ever notice any issues with Searchanise, please don’t hesitate to reach out to us — we will do all we can to help you. Best wishes, Searchanise team
6 reviews across 6 apps 3 unpublished
doesnt work cannot even install first time.
Another app slapped together that doesnt work.
Good support
Support is non existent and app doesn't work as advertised.
Terrible experience.
I love how it's so dynamic, it really makes my website seem a lot more complex and professional without me having to figure out how to set it up that way because it's already pre-formatted to get you started. Plus the customer service help is very quick to respond and professional!
Thank you for your kind words! We’re glad to hear that you're enjoying our features and that our app giving your website professional look. If you ever need any further support, don't hesitate to reach out. We’re here to help! Best wishes, Searchanise team
3 reviews across 3 apps 0 unpublished
Great customer service!
SO far so good!
Thank you for your positive review! We appreciate you took time to leave your feedback. In case you ever need help with Searchanise, please make sure to contact our support team at feedback@searchanise.io. We will be glad to help! Best wishes, Searchanise team
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
Muy buena
Hi, Thank you so much! We’re grateful to know you’re enjoying the app. Your feedback inspires us to keep delivering our best!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Very good app! Easy for my customers to find products. Filters and reports help me a lot. Thank you!
Hello, We truly appreciate your wonderful feedback! We're thrilled to hear that the app makes it easy for your customers to search and find products and out tools help you manage your business more effectively. Let us know if any questions arise. We are here to assist you.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Super quick response from Sophia at support. Thank you for your help!
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Sophia was able to assist you quickly. Providing excellent and timely support is always our priority. If you ever need anything else, please don’t hesitate to reach out.
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
A very flexible search tool, and I've had very good support from the Searchanise team.
Hello, Thank you so much for such a wonderful review! We are glad to know the app meets your needs. Hope you'll enjoy it further! Let us know if any questions arise. Our team is always happy to help!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Hello, Thank you for the review! We're glad to know you are happy with our app. If you face any issues, feel free to contact our support team. We'll do our best to help!
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
It does not find and show many of the items that are in the website. For example - nothing that is in the blog.
Hello, We are very sorry to see that you are dissatisfied with our app! If you haven't contacted our support team already on this matter, please reach out to us at feedback@searchanise.io so we can look into your particular case. We will do all we can to help!
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
great app
trygin to add more filters and came to this app, but no isea how to use it
Hello, We are sorry to see that working with our filters turned out to be challenging! We are ready to help you out. Please contact us at feedback@searchanise.io so we can look into your particular case and find a solution. Feel free to ask if any other questions appear.
5 reviews across 5 apps 0 unpublished
lost a lot of time to realize my website it's very slow.
no vector files supported/can't config action button
Not sure if I can Add SVG or vectorized files
Can’t slide add avg elememts to slide
We changed our search a few months ago to searchanise and it increased our costumer interaction in our website. preety easy to use.
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
Great support and App
This App was amazing, I was very impressed through the free trial, the second I paid fo the app after free trial ended, the search stopped working, I thought maybe it was becaue I had the cheapest version so I upgraded it and it still doesn't work. I messaged them and they blamed it on Wix, messaged 2nd day, they said they're still waiting for wix. 3rd and still not fixed and no replies, I want a refund for every day it's not working!
Hello, We are devastated to see you faced this issue with the search functionality! We totally understand how frustrating it might have been for you, especially after you paid for our service. But we should mention that functionality and app behavior is exactly the same whether it's paid or trial, so paying for the application does not change anything. The issue was indeed related to the Wix API. The good news is that their team fixed it and as far as we know, it should be working correctly now. Please let us know if you ever face a similar issue or have any other questions. We are always here to help!
10 reviews across 10 apps 3 unpublished
Says no credit checks
not working
difficult
So far, I'm loving it!
Taken care of
Showing 5 of 9 other reviews.
View all reviews by this reviewer1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
After two weeks of being told by their customer support that the issue "was complicated" and that they are still "working on it", I am no closer to having a working search box on my website. RUN, do not walk, from this company and this application. They will not issue a refund and direct you back to Wix knowing full well Wix does not give third party app refunds. It is a total scam. Thankfully Wix is allowing a one time courtesy and refunding my purchase with the promise they will be investigating this company and the integrity of their offerings. What a total waste of time and energy. I am so glad I was able to get my money back and initiate an investigation. I lucked out and got a very pro-active customer support person! I wish Wix would vet these rinky dink app makers before they allow them to offer these applications for purchase that don't have all the bugs worked out.
It's very devastating to see that you had such a negative experience with Searchanise. The subscription issue you faced turned out to be tricky and we're sorry for it! Nevertheless, now our developers have more understanding of what went wrong which we described to you via email. We will be more than happy to continue the investigation to finally fix the problem. Regarding the refund situation, we should note that the reason why our team directed you to Wix is that Searchanise subscriptions are processed via Wix Billing. Therefore, we technically couldn't issue a refund here since the payment went directly through Wix. Still, we're glad to see the Wix Billing team refunded your purchase. If you decide to give us another shot, please let us know via email. We will be glad to help you as fast as we can. Best wishes, Searchanise team
1 reviews across 1 apps 1 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
It provide good support even I got special request, and I can say this is the best search app in Wix, as it display a very simple and user friendly search page result.
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
nice app
Instalé la app, pagué y no despliega nada. NO SIRVE, QUIERO MI REEMBOLSO.
Hello, We are devastated to see you had such a negative experience with our app! We are always eager to help our clients with any issues. Unfortunately, it seems you have not contacted our support with this issue, so if you're ready to give us one more shot, please contact us via email at feedback@searchanise.io and describe the issue you faced. It's our main goal to help our clients in such tough situations. By the way, we can also discuss your refund request via email. So, please reach out to us and we will look into your case. Thank you! Best wishes, Searchanise team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
I initially tried another similar app and didn't like it so I removed it. I then loaded Searchanise, and it worked immediately, with many options to make it more appropriate for my site. I needed help from Searchanise on several changes that I wanted to make, and their staff responded very quickly to my inquiries. I recommend them very highly. If you try it you won't regret it.
Thank you for such high praise! We are happy to see you chose us. It's also amazing to know our support team also left a good impression on you. We will keep on working hard to make our app worth your loyalty. Please make sure to let us know if have any new questions. We are always here for you. Best wishes, Searchanise team
2 reviews across 2 apps 0 unpublished
Great app for tracking traffic to my site.
The app does not support multilingual functionality and is not compatible with Wix multilingual features. Therefore, if your website is in more than one language, the search function will only work in the primary language. Additionally, customer support was lacking, as it took number of emails and reminders and five days to get a reply
We are truly sorry that the absence of integration with Wix multilingual doesn't let you use Searchanise! We understand your point here and we can say that our developers are exploring the ways we can work with Wix multilingual in the future. Thank you for bringing our attention to such an important feature. When it comes to our customer service, we apologize for making you wait for so long. We faced a large number of requests at that moment and we're sorry it affected our communication. Thank you for your feedback! We appreciate it as gives us a chance to see what we can improve. If you have any other questions, please let us know via email at feedback@searchanise.io Best wishes, Searchanise team
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
It is Disappointing
The App functions as described and I love the features it offers such as the ability to add synonym words, etc. It's easy to add and customize to the look of your website. The support is quick, professional and friendly. I had some changes that were not included in the App and they took the time to add them for me. All in all I am very pleased with the services :)
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you're enjoying your experience with our app and our features are meeting your expectations. If you ever have any further feedback or questions, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure your continued satisfaction. Best regards, Searchanise Team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
This app worked decent during the "FREE Trial" then once we decided to upgrade, this thing hasn't worked at all. Slows down the site, gives garbage results, not even relevant to the search term. Just garbage, don't waste your time.
2 reviews across 2 apps 1 unpublished
The perfect App, wish I found them sooner!
- the search bar size in the editor does not match what comes in reality, - turning off the the instant search widget stops the whole search function.
Thank you for sharing your experience with us! We are happy to see you considered giving us another chance even though there are still some issues that need to be fixed. As we said via email, we added 30 trial days to your store and we will do all we can to investigate and fix these problems during this period. We look forward to our further communication. Best wishes, Searchanise team
6 reviews across 6 apps 0 unpublished
Weird price format
all works
Good overall
No proper design settings
Bugs
comenzo bien , pero esta fallando
Thank you for taking the time to share your experience with our app! We highly appreciate it. It's sad for us to see that you encountered some issues during the setup process. Our goal is to turn your feedback into improvement from our end. That's why we reached out to you via email and sent you a registration request. We would appreciate your reply or your new email to feedback@searchanise.io very much! From our end, we are ready to pay full attention to your situation and help you as much as we can. Best wishes, Searchanise team
1 reviews across 1 apps 0 unpublished
No other stored Reviews for this reviewer.
Good app and fast and good support service
Thank you for your kind review! We are delighted to have earned your appreciation and will continue to go above and beyond to exceed your expectations. Should you require any additional support, please do not hesitate to inform us. Best wishes, Searchanise team
14 reviews across 14 apps 0 unpublished
I like it really useful
Does not accelerate between page transitions, simply unnecessary
It slows
nice but.....
Easy to use and works well
Showing 5 of 13 other reviews.
View all reviews by this reviewerPlan comparison
$8.33 / month
$99.96 billed yearly Save 17% yearly$9.99 / month
$16.67 / month
$200.04 billed yearly Save 17% yearly$19.99 / month